دستگیری عامل تیراندازی و شرارت در"جیرفت"

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی جیرفت گفت: فردی که در این شهرستان اقدام به تیراندازی ، نزاع و درگیری و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان کرده بود، توسط ماموران پلیس امنیت عمومی دستگیر شد.

 سرهنگ"رضا محمدرضایی"در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع چند مورد نزاع و درگیری ،تیراندازی ایذای منجر به خسارت و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط فردی مسلح، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به مشخص بودن هویت متهم، ماموران با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی سوابق این متهم مشخص شد وی  سوابق جرائمی از جمله سرقت، تخریب اموال خصوصی، درگیری با شهروندان ،ایجاد رعب و وحشت و تیراندازی ایذایی منجر به خسارت را در پرونده خود دارد و به همین سبب نیز تاکنون متواری بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان"جیرفت"در پایان با اشاره به اینکه دستگیری این فرد رضایتمندی مردم را به دنبال داشت خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می کند و اجازه جولان به افراد هنجارشکن و قانون گریز را نخواهد داد.

کدخبر: 722251 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟