قتل خونین شرور تهرانی در حمله به خانه اش / چشم در چشمی در قهوه خانه !

چشم در چشم شدن چند جوان در قهوه خانه به درگیری مرگبار کشیده شد و پسر جوانی به نام حسین در خانه اش به قتل رسید.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت یک بامداد جمعه 26 شهریور امسال ماموران کلانتری 119 مهرآباد در جریان قتل پسر جوانی به نام حسین قرار گرفتند و تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس زارعی از شعبه 10 دادسرای امور جنایی برای تحقیق وارد عمل شدند.

درگیری مرگبار در خانه

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات پی بردند پسر جوان که یکی از اراذل و اوباش منطقه است با ضربات چاقو در خانه اش به قتل رسیده است.

تجسس های پلیسی نشان از آن داشت که حسین و چند تن ازدوستانش عصر پنج شنبه در یک قهوه خانه بودند که بخاطر چشم در چشم شدن با یکی از اراذل و اوباش، بین آنها درگیری رخ داده است و درگیری بین آنها در قهوه خانه با وساطتت اهالی و صاحب قهوه خانه پایان می گیرد اما این اختلاف بین آنها ادامه پیدا می کند و کری خوانی ها ادامه داشته است.

کری خوانی ها ادامه داشته تا اینکه حسین و دوستانش در خانه بودند که ناگهان طرف دیگر درگیری وارد خانه شده و داخل خانه بین آنها درگیری رخ می دهد که حسین هدف ضربات چاقو قرار گرفته و به کام مرگ فرو می رود.

کارآگاهان در تحقیقات میدانی یکی از 8 متهمی که در این درگیری ها حضور داشتند را دستگیر کردند.

بنا بر این گزارش، جسد پسر 27 ساله برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای دستگیری عاملان این درگیری مرگبار به دستور بازپرس زارعی در دستور کار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

کدخبر: 721480 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟