پشت پرده لباس های نامتعارف در کاشان فاش شد

 فرمانده نیروی انتظامی کاشان ضمن اشاره به دریافت اخطار ۳۲ واحد صنفی عرضه البسه نامتعارف در کاشان گفت: ۹ واحد عرضه البسه نامتعارف در کاشان پلمب شد.

سرهنگ حسین بساطی صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن علیه جوانان این مرز و بوم با استفاده از ابزارهای مختلف اظهار داشت: استفاده از پوشش ها و لباس های نامتعارف و مغایر با ارزش های ملی و اسلامی یکی از اقداماتی است که دشمن در این زمینه تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

به گزارش رکنا، وی ضمن تاکید بر نظارت اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی کاشان بر واحدهای صنفی افزود: در این زمینه بیش از 200 واحد صنفی در کاشان مورد بازدید قرار گرفتند و بیش از 32 مورد اخطار دریافت کرده، 98 واحد تذکر دریافت کرده و 9 واحد نیز پلمب شد.

 ۹واحد عرضه البسه نامتعارف در کاشان پلمب شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه واحدهای پلمب شده اقدام به عرضه لباس‌های نامتعارف نظیر مانتوهای نامناسب و غیره می‌کردند، ابراز داشت: واحدهای صنفی فروش البسه و پوشاک در رصد مأموران پلیس قرار دارند و در صورت ارتکاب هرگونه تخلفی در این واحدها با متصدیان آن‌ها برخورد قانونی صورت می‌پذیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کشف کالای قاچاق در این منطقه اشاره کرد و گفت: در راستای حمایت از تولید و مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان کاشان خودروهای ورودی به شهرستان کاشان را مورد رصد و پایش قرار دادند.

بساطی با بیان اینکه در راستای رصد و پایش خودروها به یک خودرو کامیون و خودرو پژو 405 مشکوک شدند، تصریح کرد: این خودروها پس از بررسی دارای کالای قاچاق بودند که در بازرسی از خودرو 78 ثوب لباس، دو تن مواد اولیه لاستیک، 340 قلم انواع ابزارآلات دستگاه صنعتی سنگین همگی فاقد مدارک گمرکی کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده بیش از سه میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد شده است، تاکید کرد: در این راستا نیز سه متهم دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

کدخبر: 720704 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟