وحشت زنان یزدی از این مرد شیطان صفت !

عامل ایجاد توهین و فحاشی در شبکه اجتماعی اینستاگرام شناسایی شد.

سرهنگ ابوطالبی، رئیس پلیس فتا استان یزد در این خصوص گفت: در پی شکایت یک خانم جوان مبنی بر اینکه شخص ناشناسی در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام اقدام به ارسال مطالب توهین‌آمیز و تهمت زدن به وی را نموده است، موضوع پرونده در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام مسئول افزود: با انجام تحقیقات در فضای مجازی و اقدامات کارشناسی این پلیس، متهم که همسرکارفرمای شاکیه بود مورد شناسایی قرار گرفت و به پلیس فتا احضار شد و پس از مشاهده مستندات جمع آوری شده لب به اعتراف گشود و بیان داشت که به دلیل این‌که به شوهرم مشکوک شده بودم و فکر می کردم وی با شاکیه ارتباط دارد، مرتکب این اشتباه شدم و از کرده خود پشیمان هستم.

مرد پلید اینستاگرام به دام افتاد

سرهنگ ابوطالبی گفت: برابرقانون مجازات اسلامی، فحاشی، توهین، افترا، تهدید، تمسخر، ارسال پیام و تصاویر نامناسب، انتشار شماره تماس افراد یا اطلاعات کاری و خصوصی آنها در فضای مجازی یا در شبکه‌های اجتماعی و... از مصادیق مزاحمت اینترنتی است و هرگاه کسی در فضای مجازی برای اشخاص ایجاد مزاحمت کند مجازات خواهد شد.

وی افزود: کاربران در فضای سایبری باید مراقب رفتار آنلاین خود باشند و از روی بد گمانی و شک یا انتقام جویی و یا سرگرمی و... برای دیگر کاربران ایجاد مزاحمت نکنند، چرا که همانطور که گفته شد مزاحمت در فضای سایبر جرم است و با کاربر خاطی برابر قانون برخورد می‌شود.

رئیس پلیس فتا استان کرمان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرائم رایانه‌ای می‌توانند با مراجعه به پلیس فتا از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی استفاده کنند یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش تماس‌های مردمی درخواست خود را ثبت کنند.

کدخبر: 717703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟