50 زن و مرد قسم می خورند تا جوان تهرانی قصاص شود + جزئیات

قتل پسر جوان در کانال آب اتفاق افتاد. قتل پسر جوان بعد از 7سال به ایستگاه قسامه رسید.راز قتل پسر جوان در کانال آب همچنان فاش نشد. والدین و دوست او در قتل پسر جوان مضنون بودند. دوست او اتهام قتل پسر جوان را نپزیرفت.

تابستان  سال ۹۳ پسر جوانی به نام کیوان در حالی که هراسان بود به کلانتری  شهرری رفت و  از حمله چند مرد افغان خبر داد.

 وی گفت :من ضایعات جمع می کنم و از این طریق زندگی ام را می‌گذرانم .چند روز قبل یک مرد افغان سراغم آمد و گفت صاحبکارش می‌خواهد ضایعات بفروشد. من همراه دوست صمیمی ام داوود به آدرسی که مرد افغان در حاشیه شهر ری داده بود  رفتیم. اما آنجا چند مرد افغان یکباره به ما حمله ور شدند و ما را به داخل کانال آب هل دادند .من با سختی توانستم خودم را از کانال آب بیرون بکشم و فرار کنم .حالا نمی دانم چه بلایی سر دوستم داوود آمده است .

قتل پسر جوان در کانال آب

به دنبال اظهارات پسر جوان ماموران پلیس به بررسی پرداختند و ساعتی بعد پیکر خونین داوود را از داخل کانال آب پیدا کردند .اما نتوانستند  ردی از مردان افغان به دست بیاورند .

با شناسایی پدر و مادر داوود آنها از کیوان شکایت کردند و مدعی شدند وی پسرشان راقتل رسانده است.

 کیوان در جلسه دادگاه خودش را بی‌گناه خواند و گفت :باور کنید من خصومتی با داوود نداشتم و در مرگ او  دستی ندارم. مردان افغان به ما حمله ور شدند و پس از کتک زدن ما را به داخل کانال آب هل دادند و من با سختی خودم را نجات دادم .اما از سر نوشت داوود اطلاعی ندارم .من بیگناه بازداشت شده ام.

در پایان جلسه قضات دادگاه وی را از دست داشتن در قتل تبرئه کردند. اما با اعتراض اولیای دم ،پرونده در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت و حکم صادره نقض شد.

 به این ترتیب پرونده به شعبه همعرض ارسال شد.

 کیوان این بار در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد.

 در ابتدای جلسه پدر داوود گفت :کانال آبی که کیوان مدعی است مردان افغان او و پسرم را به داخل آن انداخته اند پر آب است و ممکن نیست کیوان  بتواند خودش را از داخل آب بیرون بکشد و نجات دهد. من شک ندارم او پسرم را در محل دیگر کشته و برای اینکه راز قتل برملا نشود جسدش را به داخل کانال آب انداخته  و چنین داستان‌سرایی را مطرح کرده است.من از او شاکی هستم و برایش قصاص می خواهم.

جلسه قسامه در پرونده قتل پسر جوان

 وقتی کیوان در جایگاه متهم ایستاد گفت :باور کنید من دستی در قتل داوود نداشتم و بی گناه هستم .

در پایان جلسه قضات پرونده را لوث تشخیص داده و به برگزاری مراسم قسامه حکم دادند .با این حکم،اولیای دم از دادگاه مهلت گرفتند تا ۵۰ نفر از بستگان نسبی خود را برای ادای سوگند به دادگاه معرفی کنند .چنانچه اولیای دم بتوانند 50 نفر را به دادگاه بیاورند و آنها قسم بخورند کیوان قاتل است ،برای او حکم قصاص صادر خواهد شد.

کدخبر: 716640 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟