مرگ همزمان پدر و پسر با کرونا در بابلسر / آخرین استوری بوی مرگ می داد

رییس بیمارستان امام خمینی فریدونکنار در خصوص جان باختن پدر و پسر بابلسری در این بیمارستان توضیحاتی داد.

به گزارش رکنا ، محمدرضا بقایی (پدر) و نوید بقایی (پسر) که هر دو به دلیل ابتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام خمینی فریدونکنار بستری بودند اوایل این هفته  جان خود را از دست دادند، برخی‌ها در فضای مجازی با انتشار آخرین پست اینستاگرامی نوید بقایی اعلام کردند علت مرگ او کمبود اکسیژن در بیمارستان است.

آخرین پست اینستاگرامی یک جوان که با کرونا درگذشت

نوید بقایی جوان ۲۶ ساله بابلسری در آخرین پست خود نوشته بود " دوستان حلالم کنید اینجا همه به خاطر کمبود اکسیژن داریم از دست می ریم."

 هاشمی پطرودی رییس بیمارستان امام خمینی فریدونکنار در خصوص جان باختن این پدر و پسر با بیان اینکه پدر خانواده با درگیری شدید ریه و با اکسیژن خون ۵۰ درصد به این بیمارستان مراجعه کرده بود، گفت: بلافاصله درمان این فرد آغاز شد و حتی یکی از همکاران بیمارستان که از بستگان بیمار بود نیز از من خواست که به عنوان رئیس بیمارستان این بیمار را ویزیت کنم.

او افزود: محمدرضا بقایی (پدر) در طول درمان۲۰ لیتر در دقیقه اکسیژن دریافت می‌کرد، اما متاسفانه تلاش کادر درمان برای نجات این بیمار موثر واقع نشد و او جان خود را از دست داد.

رییس بیمارستان امام خمینی فریدونکنار گفت: نوید بقایی (پسر) نیز با درصد بالای درگیری ریه به بیمارستان مراجعه کرده بود و به دلیل مراجعه دیر هنگام تلاش کادر درمان موثر واقع نشد و او نیز بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

دکتر هاشمی پطرودی در خصوص وضعیت دستگاه‌های اکسیژن ساز و کپسول‌های اکسیژن موجود در این بیمارستان نیز گفت: تعداد کپسول‌های اکسیژن این بیماران با پیگیری مسئولان شهرستان و کمک خیران ۳ تا ۴ برابر بیشتر از شروع پیک پنجم شده است.

او با اشاره به کاهش تعداد بیماران کرونایی گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد تخت‌های بیمارستان امام خمینی فریدونکنار پر هستند.

کدخبر: 716433 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟