سرهنگ مهدی میناخانی، جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان در تشریح این سانحه رانندگی گفت: این حادثه رانندگی حوالی ساعت ۳ بامداد شنبه در مسیر شمالی آزادراه زنجان - قزوین ۵۰۰ متر مانده به عوارضی بین سه دستگاه خودرو، 2 دستگاه اتوبوس و یک دستگاه پژو پارس اتفاق افتاد.

به گزارش رکنا، میناخانی با بیان اینکه این حادثه رانندگی به‌علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی راننده اتوبوس مسافری «البرز - میانه» اتفاق افتاد، تصریح کرد: این اتوبوس مسافربری با قسمت عقب خودروی سواری پژو و اتوبوس تهران - شبستر برخورد کرده بود.

بر اثر این تصادف دست راننده اتوبوس مقصر براثر شدت ضربه و صدمه وارده قطع شد و راننده خودروی سواری نیز که مصدوم شده بود به همراه ۲۲ مصدوم دیگر این حادثه به‌منظور مداوا و درمان روانه بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان شد. ۱۹ نفر از این حادثه‌دیدگان به‌صورت سرپایی درمان و ترخیص و سه نفر از آنان بستری شدند.  وی به رانندگان توصیه کرد هنگام احساس خستگی و خواب‌آلودگی و به‌منظور حفظ سلامت خود، سرنشینان و دیگر رانندگان و مسافران عبوری، در محلی امن و مطمئن توقف کرده و پس از استراحت هرچند کوتاه، ادامه مسیر دهند.

کدخبر: 715815 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟