ابهام در اعترافات 3 عامل قتل تاجر ثروتمند تهرانی ! + جزییات

قتل تاجر چند سال قبل اتفاق افتاد.در جریان قتل تاجر سه دوست متهم به قتل تاجر شدند.یکی از متهمان منکر قتل تاجر بود و او از قتل تاجر تبرئه شد.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، 13 شهریور 92 مرد جوانی به نام محمدرضا در یکی از محله های منطقه محلاتی تهران،در حالی که دست و پا و دهانش بسته بود؛خودش را به منزل همسایگان رساند و کمک خواست.

بعد به همسایه ها گفت:«در خانه دوستم به نام احمد 62 ساله،مهمان بودم که شب قبل دو نفر دیگر از دوستانمان به نام ها فرهاد و مجید هم مهمان احمد بودند.آنها به من و احمد آبمیوه خوراندند و بعد از مصرف آبمیوه بیهوش شدم.صبح که از خواب بیدار شدم متوجه شدم دست و پای من را بسته اند.بعد احمد را دیدم که او را خفه کرده بودند و در گاو صندوق هم شکسته شده بود.»

ساعتی بعد ماموران کلانتری 113 بازار برای رسیدگی به موضوع در محل حاضر شدند و ضمن ثبت اظهارات محمدرضا،اقدامات پلیسی و قضایی برای یافتن ردی از متهمان آغاز شد.

رد پای سه دوست در قتل تاجر سنگ های قدیمی

فرهاد و مجید بلافاصله شناسایی و دستگیر شدند.اما آنها در اعترافات خود گفتند که نقشه قتل را محمدرضا کشیده بود.یکی از آنها در توضیح انگیزه قتل گفت:«محمدرضا مدتی قبل با احمد دوست شده بود.او ما را وسوسه کرد و گفت احمد سکه های عتیقه 500 میلیونی دارد و جواهرات و طلاهای عتیقه دارد.بعد با هم نقشه قتل را کشیدیم تا اموال احمد را سرقت کنیم.»

با مطرح شدن چنین ادعایی از سوی دو متهم پرونده،محمدرضا تحت بازجویی قرار گرفت و بازداشت شد.اما او در هیچ یکی از مراحل رسیدگی به پرونده اتهام خود را نپذیرفت.

متهمان در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه رفتند و محمدرضا حکم برائت گرفت.اما حکم صادر شده توسط دیوانعالی کشور نقض شد و به این ترتیب متهمان بار دیگر در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه خواهند شد.

کدخبر: 712973 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟