بازداشت تخریب گر 3دستگاه خودرو محله خیام دستگیر شد

به گزارش رکنا، رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل اصلی تخریب 3 دستگاه خودرو در حوالی خیابان "خیام" خبر داد و گفت: دستگیری سایر همدستان متهم در دستور کار قرار دارد.

 سرهنگ "غلامرضا صالحی"  در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: اواخر اسفند ماه سال گذشته  ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از طریق سامانه 110 گزارشی در جریان وقوع یک درگیری و تخریب 3 دستگاه خودرو در محدوده  خیابان خیام  قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی اولیه مشخص شد، 5 شرور سابقه دار ضمن درگیری با متصدی یکی از واحدهای صنفی ، 3 دستگاه خودروی پارک شده در خیابان را تخریب کرده اند، عنوان کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی به دست آمد متهمان برای جلوگیری از دستگیر شدن، محل سکونتشان را تغییر و به شهرستان های  شهر تهران گریخته اند.

 رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران  تصریح کرد:  تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه احدی از متهمان به مخفیگاه سابق خود مراجعه و پس از همگاهنگی های قضائی متهم روز گذشته در مخفیگاهش در حوالی خیابان "مولوی" دستگیر شد.

 این مقام انتظامی  در پایان با بیان اینکه هر متهم به جرم انتسابی معترف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر متهمان این پرونده همچنان ادامه دارد.

کدخبر: 711307 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟