بازداشت شعارنویس های امنیتی در یزد

 عامل تحرکات ضد امنیتی و شعارنویسی در بافت توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) بازداشت شد.

به گزارش رکنا، عنایت‌الله دهقانی، با قدردانی از اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) و برادران ناحیه مقاومت سپاه بافت اظهار داشت: در پی شعارنویسی در سطح شهر بافت، شناسایی و تعقیب متهم در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) شهرستان بافت قرار گرفت و طی عملیات حرفه‌ای و هوشمندانه‌ای، با تلاش سربازان گمنام امام زمان و سپاه شهرستان بافت عامل شعارنویسی در مکان‌های حساس و تحرکات ضد امنیتی و هتک حرمت به مسئولان و مفاخر کشور و استان دستگیر شد.

او با بیان اینکه این فرد به اتهامات خود اعتراف کرده است، افزود: فرد مذکور شبانه در سطح شهرستان، شعارنویسی انجام می‌داد و از آن فیلم تهیه و به رسانه‌های معاند ارسال می‌کرد و مشارالیه با چندین شبکه اینستاگرامی در ارتباط بوده است.

دهقانی تصریح کرد: دستگیری وی نشان از اقتدار و عظمت این نهاد‌های انقلابی دارد و بد خواهان و مخلان امنیت در استان بدانند که سربازان گمنام امام زمان (عج) همیشه بیدار و هوشیار هستند و هرگز اجازه نخواهند داد آسایش و امنیت مردم خدشه‌دار شود.

او گفت: این اقدام هوشمندانه در این مقطع حساس که همواره دشمنان قسم‌ خورده درصدد نفوذ و ضربه زدن به امنیت جامعه هستند، به‌عنوان برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان سربازان گمنام امام زمان (عج) به ثبت رسید.

دادستان بافت بیان داشت: یقین دارم که مردم ولایی و شهیدپرور استان کرمان به‌ویژه مردم شهرستان بافت قدردان تلاش و زحمات شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر سربازان گمنام امام زمان (عج) هستند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 668121 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟