دستگیری کلاهبرداری 20 میلیاردی در خرم‌آباد

سردار یحیی الهی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام شکایت فردی به پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه  شخصی با بکارگیری روش‌های متقلبانه مبلغ کلانی را از وی کلاهبرداری است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی گفت: در تحقیقات بعمل آمده توسط ماموران مشخص شد فردی با ارائه اسناد صوری خود را دارای شرکت پیمانکاری سهامی خاص معرفی کرده و با این ترفند اقدام به عقد قرار داد با شاکی در ساخت و ساز مسکن کرده، که در این راستا ۲۰ میلیارد ریال از وی کلاهبرداری است.

الهی تصریح کرد: در اقدام بعدی مأموران موفق به شناسایی متهم و محل اختفای وی شده و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد: در تحقیقات به عمل آمده متهم به بزه ارتکابی و کلاهبرداری به ارزش ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده برای ادامه مراحل قضایی به مراجع  قضایی تحویل داده شد.

وی  از شهروندان خواست قبل از عقد قراداد با هر شخصیت حقیقی و حقوقی نسبت به استعلام در خصوص احراز هویت وی اقدام کنید، چه بسا فردی که در مقابل شما با ظاهری موجه و بیانی شیرین و جذاب ایستاده در کمین اموال شما باشد.

کدخبر: 709985 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟