دستگیری 3 زن و مرد پلید کرج / پلیس فاش کرد

سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده سرقت با شیوه زورگیری از راننده تاکسی اینترنتی، بررسی موضوع در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

به گزارش رکنا،  وی افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد اعضای یک باند سه نفره متشکل از دو مرد و یک زن ابتدا با گوشی و سیم کارت‌های سرقتی تاکسی اینترنتی کرایه کرده و در مسیر تردد با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت از راننده خودرو می‌کنند.

بازداشت  3 زن و مرد پلید کرج

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: بلافاصله اقدامات پلیسی- اطلاعاتی کارآگاهان در زمینه شناسایی سارقان آغاز و با تلاش چندین روزه در نهایت هویت اعضای باند که از سارقان سابقه دار و حرفه‌ای استان بودند شناسایی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارقان بسیار حرفه‌ای عمل کرده و دائما در حال نقل مکان بودند، تصریح کرد: در ادامه پس از چندین هفته رصد اطلاعاتی تحرکات متهمان، در نهایت همه اعضای این باند در یک عملیات غافلگیرانه قبل از اقدام به سرقت دستگیر و به پلیس آگاهی البرز منتقل شدند.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه سارقان تاکنون به پنج فقره سرقت با این شیوه اقرار کرده‌اند، یادآور شد: تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد و نتایج آن در اخبار بعدی اعلام خواهد شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: پلیس آگاهی در برخورد با سارقان و برهم زنندگان آرامش مردم قاطع برخورد کرده و در بحث امنیت شهر با احد الناسی تعارف ندارد.

کدخبر: 704399 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟