سرقت مسلحانه با وینچستر در شهریار / بازداشت زورگیران خشن + فیلم
حجم ویدیو: 7.18M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58

سارقان مسلح در غرب تهران دستگیر شدند. سارقان مسلح یک مغازه خدمات کامپیوتری را هدف قرار دادند. سارقان مسلح اسلحه وینچستر به دست داشتند. سارقان مسلح جمعه هفته گذشته دست به سرقت زدند و خیلی زود سارقان مسلح در غرب تهران دستگیر شدند.

به گزارش رکنا،  2 سارق مسلح که با اسلحه وینچستر وارد مغازه خدمات رایانه‌ای شده و اقدام به سرقت کرده بودند از سوی پلیس غرب استان تهران دستگیر شدند.

 سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد سرقت مسلحانه در بلوار کلهر شهریار، بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت. با حضور مأموران کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان شهریار در محل سرقت مشخص شد، فردی از طریق فضای مجازی با فروشنده مغازه برای فروش قطعات رایانه‌ای قرار گذاشته است و روز جمعه گذشته دو نفر به این بهانه وارد مغازه شده و با اسلحه وینچستر و تهدید فروشندگان، تعدادی لوازم رایانه‌ای را به سرقت بردند.

بازداشت سارقان مسلح در غرب تهران

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی غرب استان تهران بلافاصله با بررسی دوربین‌های مدار بسته مغازه و انجام کار فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی اموال مسروقه در یک سایت تبلیغاتی شده و دو سارق به همراه دو مالخر را در شهرستان هشتگرد در استان البرز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: از محل اختفای سارقان تمامی لوازم سرقت شده از جمله گوشی، کارت گرافیک و غیره و یک قبضه سلاح وینچستر و ۱۰عدد فشنگ کشف و بعد از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

کدخبر: 702919 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟