موبایل های این مرد فقط سنگ بود / بازداشت مرد پلید تهران

مرد پلید که به جای تلفن همراه و موبایل به خریداران سنگ و سرامیک می فروخت بازداشت شد.

اوایل اردیبهشت امسال مردی به پلیس آگاهی تهران رفت و از فروشنده فروشگاه اینترنتی تلفن همراه به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

به گزارش رکنا، شاکی در جریان تحقیقات گفت: می‌خواستم گوشی هوشمند بخرم. سایت‌های اینترنتی فروش را در فضای مجازی جست‌وجو می‌کردم تا این‌که با فروشگاه اینترنتی رو‌به‌رو شدم که چند میلیون تومان ارزان‌تر از بقیه فروشگاه‌ها گوشی‌های هوشمند را می‌فروخت. گوشی را انتخاب کردم و بابت آن 15 میلیون تومان پول پرداختم. بعد از آن سفارش خریدم را ثبت کردم تا روز بعد گوشی تحویلم شد.

وقتی از طریق پیک بسته را تحویل گرفته و آن را باز کردم با صحنه عجیبی رو‌به‌رو شدم. به‌جای گوشی تکه‌ای از سرامیک شکسته در آن بود. من به تلفن درج شده در فروشگاه اینترنتی زنگ زدم که خاموش بود. اکنون از فروشنده به اتهام کلاهبرداری شکایت دارم.

زنان و مردان تهرانی در پی مرد پلید گوشی فروش بودند

 در ادامه تحقیقات پلیسی‌، زنان و مردان دیگری هم به اداره پلیس آمده و شکایت کردند که به‌جای گوشی‌های هوشمند که اینترنتی خریدند، سنگ و سرامیک شکسته تحویل گرفته‌اند. تحقیقات ادامه یافت تا این‌که دو روز پیش رد متهم فراری در این کلاهبرداری‌های سریالی به‌دست آمد و او بازداشت شد.

 متهم در جریان تحقیقات پلیسی اعتراف کرد و گفت: به‌خاطر اعتیادم از کار بیکار شده بودم. تصمیم گرفتم ابتدا با فروش انگشترهای بدلی از مرم کلاهبرداری کنم که خیلی زود لو رفته و تحت تعقیب پلیس قرار گرفتم. بعد شیوه جرایمم را تغییر داده و یک فروشگاه اینترنتی فروش گوشی‌های هوشمند راه‌اندازی کردم.

با این ترفند از خریداران پنج تا 40میلیون تومان به صورت اینترنتی می‌گرفتم و بعد به‌جای آن سنگ و سرامیک شکسته را با بسته‌بندی در جعبه‌های گوشی تلفن همراه برایشان ارسال می‌کردم و با این ترفند مبالغ کلانی کلاهبرداری کردم.

 متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او برای روشن شدن دیگر کلاهبرداری‌هایش ادامه دارد.

کدخبر: 702699 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟