پدر رفتی اما چه زود...! / تشییع پیکر شهیدسرگرد  امید چائی پز در لاهیجان! + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 27.79M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30

می خواهم از غم بنویسم از غم دختری که پدرش به بهشت پرواز کرد. می خواهم از فریاد بنویسم از فریاد دختری تنها که در چهاردیواری خانه ای خاموش و سیاهپوش به گوش هیچکس نمی رسد! می خواهم از گریه های دختری بنویسم که با شنیدن هر صدای زنگی یاد پدر می افتد! پدر رفتی اما چه زود! پدر آغوشت دستان نوازشگرت آرزوی دست نیافتنی ام شد! پدر عاشقانه بر گونه های سنگی ات بوسه می زنم! پدر قاتلت نمی دانست چقدر دل مهربانی داری!نمی دانست با شهید کردن تو مرا چشم انتطارت می گذارد!

به گزارش  رکنا، صبح روز دوشنبه 7 تیرماه امسال بود سرگرد امید چائی پز مسئول وظیفه عمومی شهرستان لاهیجان در محل خدمت خود به مردم بود که ناگهان یکی از مراجعه کنندگان در اقدامی جنون آمیز به سمت این مامور وظیفه شناس حمله کرد و وی را هدف ضربات چاقو قرار داد.

شهادت (رئیس نظام وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان لاهیجان)  با سلاح سرد!

شهادت سرگرد امید چائی پز

عامل این حمله هولناک در همان صحنه جرم دستگیر شد و تلاش پزشکان برای نجات جان سرگرد امید چائی پز به نتیجه نرسید و این مامور وظیفه شناس روی تخت بیمارستان به درجه شهادت رسید.

قاتل 28 ساله نیز توسط ماموران در همان محل خدمت سرگرد  امید چائی پز دستگیر و برای تحقیقات در ا ختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

IMG_20210630_085328

 گریه های دخترک

دختر ک هر روز که پدرش با لباس پلیس از خانه خارج می شد خوشحال بود که پدرش مامور پلیس و مسئول امنیت جامعه است اما دلنگرانی همیشه با دخترک  همراه بود.

سرگرد  امید چائی پز روز یکشنبه برای آخرین بار از خانه خارج شد و این در حالی بود که دخترش  منتظر بودند تا پدر خانواده عصر به خانه بازگردد اما خبر تلخ به گوش رسید.

گریه ها و ناله های پدر پدر خانه را فرا گرفته بود و این در حالی بود که امید چائی پز دیگر به خانه بازنمی گشت تا دخترش را در آغوش بگیرد و او را آرام کند. .

صبح امروز پیکر شهید سرگرد امید چائی پز در مرکز فرماندهی استان گیلان با حضور مقامات نظامی و انتظامی استان پیکر پاک سرگرد  شهید امید چائی‌پز تشییع شد.

خانواده ها اشک می ریختند و هنوز باور ندارند که امید چائی پز که برای دخترش و زندگی اش برنامه هایی داشت دیگر در بین آنها نیست.

رکنا شهادت این پلیس مهربان و زحمتکش را به خانواده ایشان و ناجا تسلیت می گوید.

 

کدخبر: 701166 ویرایش خبر
لینک کپی شد
حسین خزائی فر
آیا این خبر مفید بود؟