کشف محموله سنگین مخدر و زندانی شدن 2 هزار تبهکار  در رباط کریم

دادستان رباط کریم از کشف ۱۰ تُن انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: در این خصوص طی سال گذشته ۲ هزار نفر دستگیر شده اند.

به گزارش رکنا، رحیم علیش پور اظهار داشت: در راستای مبارزه همه جانبه با معضل مواد مخدر سال گذشته حدود ۱۰ تن از انواع مواد مخدر در رباط کریم کشف شده است.

دادستان رباط کریم با اشاره به دستگیری بیش از ۲ هزار قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر، افزود: از این تعداد ۴۲ نفر به عنوان سرشاخه اصلی توزیع مواد مخدر هستند که حکم‌های سنگینی برای آنها صادر خواهد شد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضائی هیچ مماشاتی در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ نخواهد داشت گفت: برای متهمان دستگیر شده پرونده قضائی تشکیل شد و همچون گذشته برخورد قاطع و قانونی در دستور کار خواهد بود.

علیش پور با قدردانی از اقدامات مؤثر نیروی انتظامی در برخورد با مجرمان از عموم شهروندان خواست تا هرگونه گزارش‌های خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به مراجع قضائی و امنیتی اطلاع دهند تا اقدامات بازدارنده و قاطع با متخلفان و سوداگران مرگ صورت گیرد.

دادستان رباط کریم در راستای مبارزه و تلاش بی‌وقفه جهت جلوگیری از قاچاق مواد مخدر عنوان داشت: اعتیاد به مواد مخدر بلایی خانمان سوز است که امروزه جوانان را نشانه گرفته است و در این راستا دستگاه قضائی تمام تلاش خود را برای مبارزه و جلوگیری از این مهم به کار می‌گیرد.

کدخبر: 700071 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟