مریم ناگهان در مشهد معروف شد / همه اشک ریختند

اهدای عضو مریم دختر جوان مشهدی در یک شب معروف کرد . این دختر به خاطر مرگ مغزی اهدای عضو شد. اهدای عضو مریم جان بیماران را نجات داد. وقتی خانواده مریم تصمیم به اهدای عضو دخترشان گرفتند همه برایش گریستند.

مانند ماجرای مرگ مرحوم مریم کاظمی که پس از بستری شدن در بخش آی سی یوی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد، به استقبال مرگ رفت. تلاش پزشکان برای بازگرداندن او ادامه داشت، اما انگار این مرحوم دیگر به ناز طبیبان نیازمند نبود.

به گزارش رکنا، پزشکان با بررسی آخرین وضعیت بیمار او را به فهرست بیماران مرگ مغزی اضافه و شرایط را برای خانواده‌اش تشریح کردند.

خانواده مرحوم کاظمی نیز پس از دریافت مشورت و اطمینان از اینکه چشم‌های بیمارشان دیگر این جهان را نمی‌بیند، با اهدای اعضای پیکر او موافقت کردند. با رضایت خانواده پیکر مرحوم مریم کاظمی ۳۸ساله به بیمارستان منتصریه مشهد منتقل شد و تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

با این عمل خیرخواهانه خانواده مرحوم، هم اکنون قرنیه‌های او نور امید را به زندگی 2بیمار بخشیده است و دردهای سوزناک یک بیمار بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد با این خیراندیشی، التیام یافته است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

ابوعطا

کدخبر: 698539 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟