زورگیران عکاس خبری هنوز فراری هستند / زورگیر گوش شکسته دزد او نیست! + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 48.67M | مدت زمان ویدیو: 00:06:35

زورگیران خشن که از عکاس خبری سرقت کرده بودند هنوز فراری هستند. زورگیران از عکاس خبری در نقش مسافر و مسافرکش بودند.

گوش های یکی از زورگیران خشن شکسته شده بود.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، روز گذشته خبری مبنی بر دستگیری یکی از زورگیران خشن که عکاس خبری را هدف زورگیری قرار داده بودند منتشر شد.

در فیلم این خبر افسرپرونده اظهار داشت که سعید زورگیر خشن که گوش شکسته و خالکوبی خاصی روی بدنش دارد همان متهمی است که عکاس خبری را هدف ضربات زیاد چاقو قرار داده است و این در حالی بود که متهم اصرار داشت که در این سرقت نقشی نداشته است.

اعضای باند زورگیران عکاس خبری فراری هستند

محمد دلکش عکاس خبری که در ماجرای زورگیری خشن مردان مسافرکش نما هدف ضربات چاقو قرار گرفته و در یک قدمی مرگ پیش رفته بود پس از انتشار این خبر به رکنا گفت: پرونده زورگیری از ما در پلیس آگاهی شهریار در حال رسیدگی است و صبح روز سه شنبه 25 خرداد ماه از پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران با من تماس گرفتند و خواستند تا برای شناسایی زورگیران خشن به پلیس آگاهی تهران بروم.

روایت تکان‌دهنده عکاس خبری ربوده شده از تحمل ۲۱ ضربه چاقو و از دست دادن ۲۰۰ میلیون تجهیزات/ ادوات دفاعی برای عکاسان لازم است

وی افزود: وقتی به پایگاه پنجم رفتم متهم از پشت و رو به دیوار ایستاده بود که همان ابتدا اعلام کردم که نزدیک به 60 درصد این مرد همان سارق خشن باشد اما وقتی متهم رو به من بازگشت همانجا با اطمینان گفتم که این متهم سارق وسایل دوربین های و تجهیزات عکاسی ام نیست.

محمد دلکش ادامه داد: گوش سارقی که پشت فرمان خودرو نشسته بود نیز همانند این زورگیر که در بازداشتگاه بود شکسته شده بود اما به قول همان سارق هر گوش شکسته ای سارق نیست.

عکاس خبری اظهار داشت: سارق تجهیزات عکاسی ام لهجه خاصی داشت و با لحن و لهجه این سارق متفاوت بود و در همان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران اعلام کردم که این مرد سارق وسایل من نیست و افسرپرونده ای که در آنجا بود با توجه به حرف های من اعلام کرد نیازی نیست پرونده ات از شهریار به تهران منتقل شود و ادامه تحقیقات برای دستگیری زورگیران خشن که مرا هدف ضربات چاقو قرار دادند در پلیس آگاهی شهریار ادامه دارد.

بنا بر این گزارش ،زورگیران خشن که از عکاس خبری سرقت کرده اند هنوز فراری هستند و تحقیقات برای دستگیری متهمان فراری ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 697407 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟