بازداشت زن شیطان پشت کانال کولر مرد همسایه

 زن کلاهبردار ۵۰۰ میلیاردی پشت کانال کولر مرد همسایه در قم به دام قانون گرفتار شد.

فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای در قم خبر داد و گفت: متهمه ۵۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود که توسط پلیس آگاهی استان قم دستگیر شد.

به گزارش رکنا، سردار "سید محمود میرفیضی" اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع کلاهبرداری با موضوع سرمایه گذاری و مشارکت مالی توسط یک خانم فاقد شغل ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد نامبرده اعتماد چند تن از طلافروشان را با انجام مانور متقلبانه و بیان القای پرداخت سود سرشار در جهت سرمایه گذاری، به خود جلب کرده است.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: متهمه با دریافت طلای فروشندگان، طلای دریافتی را نزد افرادی که وجوهی را از آن ها دریافت می کرد به عنوان ضمانت قرار داده تا سود حاصله از وجوه دریافتی را به آن ها پرداخت کند.

سردار میرفیضی اضافه کرد: در ادامه محل سکونت وی در قم شناسایی و کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضائی استان جهت دستگیری نامبرده عازم محل موصوف شدند اما متهمه برای فرار از قانون منزل شخصی و لوکس خود را ترک و به منزل پدری خود عزیمت کرده بود، بلافاصله کارآگاهان وارد عمل شده و منزل پدری وی را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: سپس طی بازرسی از منزل پدری اش، وی حضور نداشت اما شواهد و قرائن دال بر این بود که حضور وی در این منطقه قطعی است، بنابراین با هماهنگی مقام قضائی استان منازل اطراف نیز مورد بازرسی قرار گرفته و در یکی از پشت بام های همسایه در حالی که پشت کانال کولر مخفی شده بود، دستگیر شد.

سردار میرفیضی افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد از ۹ تن از طلافروشان، رقمی بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است که در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 695893 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟