جنازه سرباز مرندی در  رودخانه دز پیدا شد

به گزارش رکنا، حادثه غرق شدگی در رودخانه دزمدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: در ساعت ۲۲ و سی دقیقه شامگاه پنج شنبه طی تماس با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش غرق شدن جوانی ۲۱ ساله در رودخانه دز اطلاع رسانی شد.

عبدالحسین معظم فر افزود : ستاد فرماندهی عملیات سریعا اکیپی از آتش نشانان ایستگاه شماره یک را به محل حادثه واقع در منطقه تفریحی ساحل دووه اعزام و بلافاصله توسط اکیپ نجات غریق ساحل دووه (سادات کلکچی) با استفاده از قایق موتوری اقدام به گشت زنی نموده که دقایقی پس از آغاز جستجو، فرد غرق شده روئیت و توسط سید حسن کلکچی از آب بیرون آورده شد.

وی ادامه داد : جوان ۲۱ ساله سرباز پایگاه چهارم شکاری و اهل شهرستان مرند از استان آذربایجان شرقی بود که توسط تعدادی از هم خدمتی‌های خود جهت تفریح اقدام به شنا در رودخانه دز نموده و متاسفانه به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا غرق شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول بیان کرد : اکیپ اعزامی پس از کشف مغروق اقدامات بالینی بر روی وی انجام دادند که متاسفانه بی نتیجه ماند همچنین پس از اعزام وی توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان، اقدامات CPR نیز نتیحه بخش نبود و متاسفانه فوت کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 695452 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟