حمله وحشیانه به عکاس خبری در جاده ساوه / او را ربوده بودند + عکس

محمد دلکش ، عکاس خبری آژانس عکس تهران که به دلیل منع تردد نمی توانست با خودروی شخصی برای عکاسی به شهرستان رامسر اعزام شود؛ حدود ساعت 4 بامداد امروز پنج شنبه 13 خرداد به ترمینال غرب رفته بود که به دلیل عدم تکمیل مسافر و حرکت نکردن تاکسی ترمینال و عجله برای رسیدن به محل تهیه عکس قصد استفاده از خودرو مسافرکش شخصی در بیرون از ترمینال را داشت که به دام سه زورگیر چاقوکش می افتد.

به گزارش خبرنگار رکنا، وی در خارج از ترمینال سوار تاکسی شخصی بین شهری برای رفتن به رامسر می شود که دو مسافر و راننده سرنشینان آن بودند و کمی جلوتر یک نفر دیگر به عنوان مسافر چهارم در صندلی عقب در کنار این عکاس مینشیند و خودرو به طرف خارج از تهران حرکت می کند.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

خودرو مذکور از میدان آزادی که حرکت می کند در بین راه ناگهان راننده به سمت جاده ساوه و جاده احمد آباد مستوفی تغییر مسیر می دهند که وقتی محمد و مسافر دیگر به راننده اعتراض می کنند راننده با همدست بغل دستی اش و مسافری که پشت نشسته بودند به جان محمد دلکش و یک مسافر دیگر می افتند و آن سه سارق زورگیرکه از قبل برنامه ریزی کرده بودند عکاس خبری و همراهش را مورد حمله و تهدید با چاقو قرار می دهند.

زورگیران مسافر دیگر را که سمت راست محمد نشسته بوده با ضربات چاقو به گردنش مجروح می کنند که مسافر زخمی از فرصت استفاده کرده و از ماشین پیاده شده و فرار می کند ولی محمد،  عکاس خبری با آن 3 نفر درگیر بوده که آنها بوسیله کمربند و چاقو قصد جانش را کرده و با ضربات متعدد و فشار بر گردنش و گرفتن وسایل عکاسی ، لپ تاپ ، موبایل و کیف پول بدن نیمه جانش را از خودرو به داخل گودالی در کنار جاده پرت کرده و پا به فرار می گذارند.

با توجه به اینکه در محل حادثه رفت‌وآمد کمی صورت می‌گرفته به گفته این عکاس، ابتدا حدود ساعت 6 بامداد یک سگ دامداری متوجه او شده و صاحبش را مطلع کرده و همچنین یک خانواده با خودرویشان در حال عبور از محل بودند که با وضعیت خونین محمد دلکش مواجه شده و با اورژانس تماس گرفتند در ادامه نیز وی به یکی از بیمارستان‌های تهران انتقال یافت.

خبرگزاری رکنا امیدوار است حال این همکار رسانه ای هر چه زودتر بهبود یافته و پلیس سارقان زورگیر که آدم ربایی نیز کرده اند را دستگیر و به قانون بسپارد.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

BdZdkkNiZl8I

BdZdkkNiZl8I

rBjTP3FRKZCT

rRd1Rlh5rUlb

MWd5CX6NDHsO

Y5YEIAWrj70c

کدخبر: 693637 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟