قطع برق 4 کرمانشاهی را به طور عجیبی کشت

قطعی برق در کرمانشاه دردسرساز شد و 4 عابر پیاده در معابر خاموش به کام مرگ فرورفتند.

 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به قطعی برق در روزهای اخیر گفت: این امر مشکلاتی برای فعالیت پلیس راهور ایجاد کرده است.

به گزارش رکنا، سرهنگ فضل الله شیری با بیان اینکه قطعی برق دردسرهایی برای فعالیت های پلیس راهور ایجاد کرده، گفت: زیرمجموعه های پلیس راهور شامل مراکز استعلامات و شکایات، شماره گذاری، مرکز 120 و ... تمامی فعالیت هایشان با قطعی برق دچار مشکل می شود.

وی افزود: بطور مثال قطعی برق در مرکز استعلامات و شکایات که افراد توقیف خودروی سرقتی را در این مراکز گزارش می دهند اگر دو ساعت ادامه داشته باشد، در همین فاصله امکان فروش خودروی سرقتی وجود دارد و مردم این میان گرفتار می شوند.

فوت 4 کرمانشاهی بر اثر قطعی برق در معابر تاریک

شیری گفت: همچنین مرکز 120 ما که مرکز امدادخواهی است و در تصادفات افراد با آن تماس می گیرند، چنانچه قطعی برق طولانی شود امکان خدمات رسانی وجود ندارد و این میان مردم دچار مشکل می شوند.

وی با بیان اینکه عمده چراغ های راهنمایی و رانندگی ذخیره ساز برق دارند، گفت: حدود سه تا چهار چراغ راهنمایی ذخیره ساز ندارند که با قطع برق ترافیک در این نواحی تردد دچار اختلال شده و احتمال تصادف وجود دارد.

شیری خاطرنشان کرد: همچنین اگر قطعی برق طولانی شود، ذخیره ساز هم جوابگو نیست و سایر چراغ های راهنمایی و رانندگی هم دچار مشکل شده و احتمال اختلال تردد و تصادف وجود دارد.

وی به خاموشی روشنایی معابر در پی قطعی برق هم اشاره کرد و افزود: متاسفانه همین خاموشی معابر احتمال تصادفات عابرین پیاده را افزایش داده و چهار مورد فوتی عابر پیاده که امسال داشته‌ایم در معابری بوده که به علت قطعی برق روشنایی کافی نداشته است.

شیری گفت: در همین راستا نیاز است مسئولان مربوطه در حوزه برق فکری اساسی داشته و تمهیداتی برای تامین ویژه برق برای مراکز خدمات رسان و امدادی صورت گیرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 690634 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟