اولین عکس ها از بی رحم ترین برادرزن ایران + فیلم تیرباران داماد
حجم ویدیو: 43.39M | مدت زمان ویدیو: 00:06:42

تیراندازی هولناک در کرمانشاه که منجر به کشته شدن داماد خانواده شده بود قاتل در پردیس به دام افتاد.

امیر حیدر محمدی با بیان اینکه حادثه قتل در تاریخ یازده فروردین امسال در شهرک پردیس رخ داد، گفت: بلافاصله با همراهی پلیس آگاهی و انتظامی در محل حاضر شدیم و بررسی‌های اولیه و تحقیقات میدانی از اهالی محله آغاز شد.

به گزارش رکنا، وی افزود: بررسی‌های اولیه نشان می‌داد فردی به اسم«یاسر فخری» که داماد خانواده بهرامیان بوده به دلیل سابقه اختلافات خانوادگی با همسرش توسط برادر همسر خود به قتل رسیده است.

بازپرس ویژه قتل ادامه داد: این اختلافات ظاهراً چند ماه طول داشته و مقتول به درب منزل پدرخانم خود مراجعه کرده و با ایجاد سر و صدا قصد داشته همسر خود را به خانه مشترکی که با هم داشتند برگرداند.

به گفته محمدی، برادر همسر مقتول با اسلحه کلاشینکف جنگی غیرمجازی که بنا به گفته خود از سالیان قبل تهیه و در منزل نگهداری می‌کرد به کوچه می‌آید و به مقتول شلیک می‌کند.

وی با بیان اینکه ابتدا یک تیر به خودرو مقتول شلیک می‌شود که از شیشه عقب به پهلوی وی برخورد می‌کند، یادآور شد: پس از این موضوع مقتول کنترل خودرو را از دست داده و خودرو به دیوار یکی از منازل همسایه برخورد می‌کند.

بازداشت تیرانداز فیلم جنجالی قتل کرمانشاه

بازپرس ویژه قتل کرمانشاه خاطرنشان کرد: در نهایت متهم زمانیکه مقتول از خودرو پیاده شد از فاصله ۵۰ متری به سر وی شلیک می‌کند و باعث مرگ او می‌شود.

بررسی‌های فنی و تخصصی نشان می‌داد وی در حال تردد بین استان‌های مختلف کشور بود که در نهایت با همکاری پلیس آگاهی کرمانشاه و البرز در تاریخ دوم خرداد و به فاصله ۵۳ روز بعد از قتل در شهر ملارد از توابع استان البرز دستگیر شد.

وی مواردی که در رابطه با این ماجرا مطرح است از جمله درگیری مقتول با مادر همسرش در روز قبل و‌ یا تهیه سلاح از اصفهان را رد کرد و گفت: قاتل صبح همان روز قتل از کرج به کرمانشاه آمده بود و مقتول نیز نهار را همان روز در منزل پدر همسرش صرف کرده و بعد خاله همسرش را به شهرستان صحنه برده و رسانده و پس از بازگشت درخواست کرده همسرش به منزل برگردد که عدم پذیرش این موضوع توسط همسرش باعث درگیری لفظی در کوچه شده است.

بازپرس ویژه قتل کرمانشاه گفت: متهم بنا به گفته خود قصد قتل مقتول را داشته است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

قاتل شهرک پردیس با قصد قبلی اقدام به قتل نموده است+گزارش تصویری

 

 

 

قاتل شهرک پردیس با قصد قبلی اقدام به قتل نموده است+گزارش تصویری

 

 

کدخبر: 690468 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟