بازداشت کشتی‌گیر قهرمان المپیک بخاطر قتل + عکس قاتل و مقتول / هند

به گزارش رکنا، کمتر از یک‌ماه پس از قتل کشتی‌گیر جوان هندی در یک درگیری دسته‌جمعی، یکی از ملی‌پوشان کشتی این کشور که 2مدال المپیک را در کارنامه ورزشی خود ثبت کرده به اتهام قتل دستگیر شد.

 شامگاه چهارم می‌(14اردیبهشت امسال) درگیری خونینی بین 2گروه از کشتی‌گیران در پارکینگ استادیوم چتراسال شهر دهلی رخ داد. به‌گفته شاهدان، در این درگیری یک گروه حدودا 20نفره با استفاده از چوب‌های بیس‌بال و چماق به یکی از کشتی‌گیران ملی‌پوش هند به نام ساگار رانا 23ساله و 2نفر از دوستانش حمله کردند و آنها را به‌شدت کتک زدند. مهاجمان سپس سوار بر چند خودرو، متواری شدند و با حضور آمبولانس‌های اورژانس در محل حادثه، مجروحان به بیمارستان منتقل شدند. درحالی‌که دوستان ساگار رانا جراحات کمتری داشتند و در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفته بودند، اما کشتی‌گیر 23ساله به‌دلیل شدت جراحات به اتاق عمل منتقل شد و در نهایت جانش را از دست داد. درحالی‌که مرگ ملی‌پوش کشتی هند و قهرمان سابق کشتی نوجوانان این کشور شوک بزرگی به جامعه کشتی وارد کرده بود، نتیجه تحقیقات پلیس این شوک را بیشتر کرد و مشخص شد پشت پرده این جنایت هولناک کشتی‌گیر معروفی به نام سوشیل کومار‌ است. او دارنده 2مدال المپیک برای کشتی هند است که اخیرا نیز برای کسب مدال طلای هند در المپیک پیش‌رو تمرین می‌کرد.

درگیری مستأجر و صاحبخانه

ماموران پلیس در جریان تحقیق از دوستان مقتول و شاهدان دریافتند که دلیل این درگیری مرگبار، اختلافات بین ساگار رانا و سوشیل کومار بوده است. بررسی‌ها نشان می‌داد که ساگار رانا مستأجر خانه سوشیل کومار بوده اما مدتی بود که اجاره‌خانه‌اش را پرداخت نکرده بود. همین باعث شده بود که کشتی‌گیر مطرح هند از او شکایت و او را مجبور به تخلیه خانه کند. هر چند ساگار رانا این خانه را تخلیه کرده بود اما در جریان مشاجره با سوشیل کومار به او فحاشی کرده و وی را با جملاتی تحقیر‌آمیز خطاب قرار داده که باعث عصبانیت کشتی‌گیر ملی‌پوش شده بود. او که تصور می‌کرد فحاشی ساگار رانا در ملأعام باعث خدشه‌دار شدن چهره و شهرت او شده است، در شب حادثه همراه عده‌ای از دوستانش به ساگار و 2نفر از دوستانش که در حال ورود به پارکینگ استادیوم چتراسال بودند حمله کرده و به‌گفته شاهدان، این سوشیل کومار بود که ضربات مرگبار را به مقتول وارد کرد.

عملیات تعقیب

کشتی‌گیر معروف هندی پس از ارتکاب این جنایت متواری شده بود و ردی از وی وجود نداشت. با این حال پلیس در جریان تحقیقات خود به تصاویری از او رسید که سوار بر یک خودروی سواری و به همراه یک راننده در حال فرار از دهلی بود. با این اطلاعات دادستان دستور دستگیری او را صادر کرد و این در حالی بود که قاتل فراری برای فرار از دست پلیس مدام مخفیگاه خود را تغییر می‌داد و از یک شهر به شهری دیگر می‌رفت.

به‌گفته یکی از مقامات پلیس دهلی، دادستان در این پرونده دستور بازداشت سوشیل کومار و 4نفر از همراهانش را صادر کرده بود و در این مدت جست‌وجوی گسترده برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه شنبه گذشته آنها موفق شدند این مرد را در پنجاب ردگیری کنند. پلیس پنجاب پس از دستگیری ورزشکار معروف او را به پلیس دهلی تحویل داد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 690256 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟