انهدام باند زورگیران خشن در تهران / آنها در اتوبان امام علی مسافرکشی می کردند

زورگیران مسافرکش نما که در اتوبان امام علی (ع) از مسافران سرقت می کردند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران گفت: مرد جوانی به پلیس آگاهی مراجعه و بیان کرد، از بزرگراه امام علی (ع) به عنوان مسافر سوار برخودروی سواری پراید که 3 سرنشین داشت؛ شدم اما در بین راه، سرنشینان خودرو با تهدید چاقو ، موبایل و اموالم را گرفتند و بعد هم مرا در حوالی میدان "سبلان" از خودرو بیرون انداخته و به سرعت گریختند.

زورگیری در نقش مسافرکش‌

وی عنوان داشت: با شکایت مرد جوان، کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی از مسیر تردد خودروی متهمان، موفق شدند یکی از متهمان را شناسایی کنند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ابراز داشت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم یکی از سارقان حرفه ای بوده و به دفعات مختلف روانه زندان شده است اما پس از رهایی از زندان دوباره به چرخه ارتکاب جرم بازگشته است.

بازداشت سارق سابقه دار

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی مخفیگاه اخیر متهم، اضافه کرد: پس از هماهنگی های قضائی وی در مخفیگاهش حوالی محله "نظام آباد" بازداشت شد.

وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به زورگیری به همین شیوه با همدستی 2 تن از دوستانش معترف و مشخص شد که یکی از همدستان متهم یکی از سارقان خودرو بوده و اکنون به جرم سرقت لوازم خودرو در زندان بسر می برد.

این مقام پلیسی در ادامه به احضار متهم از زندان اشاره کرد و گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی سومین متهم پرونده نیز در پاتوقش بازداشت و برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه سوم این پلیس انتقال یافت.

دستخال در پایان خاطر نشان کرد: با صدور قرار قانونی از مرجع قضائی هر 3 متهم برای کشف جزئیات پرونده در اختیار این پایگاه قرار گرفتند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 690155 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟