دسته کلید موزه‌ هنرهای معاصر اصفهان در دستان سارق حرفه ای بود

به گزارش رکنا، شب گذشته موزه‌های هنرهای معاصر اصفهان مورد سرقتی ناموفق قرار گرفت و سارق که خودش را به گنجینه موزه رسانده بود، بازداشت شد.

مهدی تمیزی با اعلام خبر سرقت ناموفق از موزه هنرهای معاصر اصفهان، اظهار کرد: پنجشنبه شب _ ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰_ سارقی از داخل باغ کاخ چهلستون، وارد ایوانک موزه هنرهای معاصر اصفهان شده و پس از شکستن پنجره موزه که مشرف به باغ کاخ است، وارد ساختمان موزه هنرهای معاصر اصفهان می‌شود. سپس وارد اتاق فنی شده، کلید گنجینه را برداشته و خودش را به گنجینه موزه می‌رساند.

وی افزود: با توجه به برنامه گشت زنی نیروهای حفاظت موزه هنرهای معاصر اصفهان در طول شب، سارق از راهی که آمده بوده، فرار می‌کند و این بار به محوطه استانداری اصفهان - که در ضلع جنوبی باغ کاخ چهلستون است - وارد شده، اما توسط نیروهای حفاظت استانداری دستگیر و تحویل نیروی انتظامی می‌شود.

تمیزی اظهار کرد: تنها چیزی که سارق با خود برده بود، دسته کلید موزه و کلیدهای گنجینه بود و خوشبختانه آثار هنرمندان در گنجینه موزه هنرهای معاصر اصفهان محفوظ است.

مدیر موزه هنرهای معاصر اصفهان گفت: باید از نیروهای حفاظت استانداری و موزه هنرهای معاصر اصفهان، همچنین از ریاست حراست در سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و نیروی انتظامی جهت پیگیری‌ها و بازداشت سارق تشکر کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 689386 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟