خانه مجردی 2 برادر تهرانی راز شومی داشت؟!

نقاش ساختمان در سناریوی یک درگیری خانوادگی برادرش را با ضربه چاقو به گردن کشت.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 10 صبح پنج شنبه 23 اردیبهشت امسال ماموران کلانتری 149 امامزاده حسن در تماس مسئولان بیمارستان ضیائیان از مرگ پسر جوانی با خبر شدند.

قتل پسر جوان با ضربه چاقو به گردن

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به بیمارستان رفته و در تحقیقات ابتدایی پی بردند که جوان 36 ساله 2 روز قبل هدف ضربه چاقو از ناحیه گردن قرار گرفته است و پسر جوان برای درمان توسط خواهرزاده اش به بیمارستان منتقل شده است اما به دلیل خونریزی زیاد، جوان تهرانی به کام مرگ فرو می رود.

برادرکشی در خانه مجردی

همین کافی بود تا بازپرس حبیب الله صادقی از شعبه 4 دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیقات برای شناسایی عامل این جنایت خونین را برای کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران صادر کرد.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات میدانی به سراغ خواهرزاده پسر جوان رفتند و مرد جوان به ماموران گفت: 2 دایی 42 ساله و 35 ساله ام در ساختمان ما به صورت مجردی زندگی می کنند و 2 شب قبل صدای درگیری و داد و بیداد از خانه دایی هایم به گوش رسید که به سرعت خودم را به خانه دایی ام رساندم.

وی افزود: وقتی وارد خانه شدم دیدم دایی کوچکترم که رحمان نام دارد چاقو در گردنش گیر کرده و غرق خون روی زمین افتاده است و دایی بزرگم که رامین نام دارد در خانه نیست.

پسر جوان ادامه داد: به سرعت با اورژانس تماس گرفتم و دایی ام را به بیمارستان رساندم اما تلاش پزشکان برای نجات جان او بی نتیجه ماند و رحمان روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت و ردی از دایی ام که نقاش ساختمان است به دست نیاوردم.

بنا بر این گزارش، بازپرس حبیب الله صادقی دستور داد تا کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای ردیابی و دستگیری نقاش برادرکش وارد عمل شوند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 687691 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟