راز دلارهای یک زن از تهران تا کنارک چه بود / پلیس فاش کرد

زن دلار فروش در کنارک دستگیر شد این زن که دلارهای تقلبی با خود از تهران آورده بود سر کنارکی ها کلاه می گذاشت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: فردی که اقدام به توزیع مقادیری قابل توجهی دلار جعلی در بازار شهرستان های "کنارک و چابهار" کرده بود با تلاش پلیس آگاهی "کنارک" دستگیر شد.

دستگیری یک زن که توزیع دلارهای جعلی در کنارک بود

به گزارش رکنا، احمد طاهری در زاهدان اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "کنارک" با اشراف اطلاعاتی خود از ورود مقادیر قابل توجهی ارز جعلی، در شبکه معاملاتی این شهرستان و "چابهار" مطلع و شناسایی و دستگیری عامل توزیع این دلارهای تقلبی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با تحقیقات تخصصی و جمع آوری سرنخ های موجود، در این رابطه زنی میانسال را که از تهران دلارهای جعلی را وارد شهرستان کرده و در قالب خرید زمین، طلا و... اقدام به توزیع آنها در بازار "چابهار و کنارک" کرده بود را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سرانجام مأموران در اقدامی به موقع با کمک مأموران "نسوان" شهرستان این زن را در فرودگاه " کنارک "، قبل از خروج از شهرستان دستگیر کردند.

سردار طاهری بیان کرد: در بازرسی از چمدان مسافرتی متهم بیش از 69 هزارو 500 دلار جعلی که به صورت ماهرانه ای در چمدان خود جاساز کرده بود کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به معرفی متهمه به مراجع قضائی از شهروندان خواست نسبت به اصالت ارزهای مبادله شده در معاملات خود حساسیت بیشتری داشته و در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 686896 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟