این 3 مرد را می شناسید ؟ / در دام آنها افتاده اید؟ + عکس چهره باز

3 کلاهبردار حرفه‌ای که از طریق سایت دیوار اقدام به شناسایی طعمه‌های خود می‌کردند، در فردیس دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، پس از ارجاع چندین پرونده کلاهبرداری از طریق سایت دیوار به پلیس آگاهی فردیس، بررسی موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت.

در بررسی‌های کارآگاهان مشخص شد که یکی از کلاهبرداران حرفه‌ای با تشکیل یک باند سه‌نفره از طریق سایت دیوار طعمه‌های خود را در استان‌های مختلف کشور به بهانه فروش خودرو و آپارتمان شناسایی کرده و پس از دریافت بیعانه موبایل خود را خاموش کرده و متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس دراین‌باره گفت: کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی مخفیگاه هر سه متهم را در شهر‌های فردیس و کرج شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

متهمان که دو نفر از آنها برادر هستند، در ابتدا منکر کلاهبرداری بودند اما با مشاهده مستندات پلیس به‌ناچار لب به اعتراف گشوده و تاکنون به 24فقره کلاهبرداری از طریق سایت دیوار به ارزش دومیلیارد و 700میلیون ریال اعتراف کرده‌اند.

سرهنگ کامران ملکی با بیان این‌که این باند کلاهبرداری بسیار حرفه‌ای بوده و انجام کلاهبرداری‌های گسترده دور از انتظار نیست، خاطرنشان کرد: تصویر بدون پوشش متهمان در رسانه‌ها منتشر می‌شود تا چنانچه شهروندان به این شیوه توسط متهمان مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند به پلیس آگاهی شهرستان فردیس در جاده ملارد، خیابان اهری، جنب ستاد فرمانده انتظامی شهرستان فردیس مراجعه کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 686742 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟