فرید و نازنین را می شناسید؟ /ردپای  آنها در همه محله های تهران بود

زوج پلید در تهران با  اجاره 3 روزه خانه در محله های تهران وقتی نقشه تبهکاری خود را اجرا می کردند شبانه از محل کوچ و فرار می کردند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی از دستگیری زوج سارق که با اجاره سه الی 4 روزه منازل نزدیک به بیمارستان، از موجرین سرقت می کردند، خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "بهزاد اختیاری"  بیان داشت: یازدهم شهریور ماه سال گذشته پرونده ای با موضوع خیانت در امانت از طریق کلانتری 140 باغ فیض به دادخواهی خانمی به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

بازداشت زوج سارق که مستاجر همه محله های تهران بودند

وی عنوان کرد:  در تحقیقات پلیسی به دست آمد، شاکی منزل خود را به مدت  سه روز به اشخاصی به اسامی فرید و  نازنین اجاره داده است که  پس از پایان مهلت اجاره وقتی برای تحویل گرفتن منزل مراجعه کرده است متوجه شده که مستاجرین با شکستن قفل درب یکی از اتاق ها اموالی از قبیل طلا، سکه، دلار، یک دستگاه لپ تاپ و مبلغی وجه نقد در مجموع به ارزش 3 میلیارد و 500 میلیون ریال  را سرقت و از محل گریخته اند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی ابراز داشت: با تحقیقات محلی به دست آمد، متهمان با مراجعه به مشاور املاک های نزدیک بیمارستان ها به ادعای اینکه از شهرستان برای مداوا به تهران آمده اند و قصد اجاره اتاقی برای مدت سه الی 4 روز دارند، اتاقی را اجاره و سپس در فرصت مناسبی اموال داخل ساختمان را سرقت کرده اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات به دست آمده متهمان به همین شیوه مرتکب سه فقره کلاهبرداری و سرقت دیگر در شهرستان بهارستان شده اند، تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه متهمان هر دو متهم در مخفیگاهشان دستگیر شدند و در بازرسی از منزل متهمان برخی از اموال مسروقه از قبیل لپ تاپ، ساعت مچی، حدود 50 دستگاه گوشی تلفن همراه و ...  کشف شد.

سرهنگ اختیاری افزود: همچنین متهمان به کلاهبرداری از خریداران فضای مجازی و ارسال رسید جعلی به آنان معترف شدند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی در پایان با اشاره به اینکه اموال کلاهبرداری شده توسط کارشناسان 5 میلیارد ریال محاسبه شده است، گفت: تاکنون 6 تن از شاکیان متهمان را شناسایی کرده اند و هر دو متهم برای کشف زوایای پنهان پرونده و شناسایی سایر شاکیان در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 685919 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟