جنازه در چاهک آسانسور بوی قتل می داد / در یوسف آباد تهران فاش شد

جسد مرد تهرانی که در کار ساخت و ساز فعالیت دارد پس از 2 روز در چاهک آسانسور ساختمان نیمه کاره پیدا شد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، صبح چهارشنبه 15 اردیبهشت امسال بود که خانواده ای با حضور در اداره پلیس از ناپدید شدن پدر خانواده که مردی 50 ساله است خبر دادند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری 125 یوسف آباد تحقیقات در گام نخست آغاز کردند و مشخص شد پدر خانواده که یک سگ خانگی دارد و در کار ساخت و ساز خانه مشغول است ، صبح روز چهارشنبه از خانه خارج شده اما دیگر بازنگشته است.

پیدا شدن جسد مرد گمشده در چاهک آسانسور

خانواده مرد گمشده که احتمال می دادند پدرشان به ساختمان نیمه کاره رفته باشد با شریک پدرشان تماس گرفتند و این مرد که رضا نام دارد ادعا کرد اطلاعی از شریکش ندارد.

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه رضا ظهر جمعه 17 اردیبهشت ماه با خانواده مرد گمشده تماس گرفت و از پیدا شدن جسد مرد 50 ساله در چاهک آسانسور ساختمان نیمه کاره خبر داد.

همین کافی بود تا بازپرس حبیب الله صادقی از شعبه 4 دادسرای امورجنایی تهران همراه تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند.

بازداشت شریک در پرونده مرگ مرموز

کارآگاهان با حضور در صحنه جرم با جسد مرد 50 ساله در چاهک آسانسور ساختمان نیمه کاره روبرو شدند که بررسی ها نشان از آن داشت که این مرد از بالای طبقات به پایین سقوط کرده است و تیم کارشناسان پزشکی قانونی در صحنه جرم اعلام کردند که 2 روز از زمان مرگ این مرد می گذرد.

تیم پلیس جنایی در تحقیقات میدانی اطلاع پیدا کرد که مرد 50 ساله با شریکش که رضا نام دارد اختلاف مالی دارند و شنیده ها حاکی از آن است که رضا در مبایعه نامه مقتول دستکاری کرده است.

ماموران در گام بعدی پی بردند که سگ مقتول نیز در ساختمان نیمه کاره رها بوده و در این 2 روز که خانواده اطلاعی از پدرشان نداشتند و شریک پدرشان از نبود وی با اطلاع بوده اما سگ در ساختمان نیمه کاره آزاد بوده و هیچ کسی اطلاعی به خانواده مرد 50 ساله نداده است.

بنا بر این گزارش، بازپرس حبیب الله صادقی از شعبه 4 دادسرای امور جنایی با توجه به اطلاعات به دست آمده و مشکوک بودن صحنه سقوط مرگار مرد 50 ساله و اختلافات مالی بین 2 شریک دستور بازداشت رضا را صادر کرد و تنها مظنون پرونده سقوط مرگبار در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 685533 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟