قتل مادرزن کرمانشاهی در شهرک معلم / قاتل 6 ماه آزاد بود

به گزارش رکنا، رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری قاتل متواری در استان کرمان خبر داد که شش ماه پیش مادر همسر خود را در کرمانشاه به قتل رسانده بود.

پرویز نظری رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت : پس از وقوع قتل زنی ۶۵ ساله در شهرک معلم کرمانشاه که مهر ماه پارسال رخ داده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : کارآگاهان از همان ابتدا تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی محل اختفا و دستگیری قاتل آغاز کردند تا اینکه دریافتند این فرد از استان خارج و به یکی از شهر‌های جنوبی کشور متواری شده است.

دستگیری قاتل فراری در کرمان

نظری افزود: تحقیقات کارآگاهان ادامه داشت تا اینکه مخفیگاه قاتل فراری پس از گذشت شش ماه از وقوع جنایت با همکاری سربازان گمنان امام زمان (عج) در یکی از شهر‌های استان کرمان شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: کاراگاهان پس از هماهنگی با مقام قضایی و همکاران خود در کرمان عازم این استان شده و در عملیاتی غافلگیرانه متهم به قتل را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او ادامه داد: این فرد علی رغم انکار‌های اولیه در نهایت به ارتکاب قتل مادر همسرش اعتراف و انگیزه اش را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

نظری از معرفی قاتل دستگیر شده به دستگاه قضایی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 681816 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟