صادق  شله در آبادان دستگیر شد / او سرقت مسلحانه می کرد + عکس

سارق مسلح آبادان که به صادق شله معروف است دستگیر شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، چندی قبل ماموران پلیس آبادان با توجه به سرقت های مسلحانه در شهر آبادان و شهرهای همجوار تیم ویژه ای را برای دستگیری عامل این سرقت ها تشکیل دادند.

صادق شله دستگیر شد

ماموران در تحقیقات میدانی و اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق سابقه دار و مسلح که معروف به صادق شله است شدند و همین کافی بود تا با ردیابی های پلیسی مخفیگاه متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه سارق مسلح دستگیر شد.

این متهم سال 1395 در درگیری با ماموران پلیس آبادان از ناحیه پا هدف گلوله قرار گرفته از آن زمان همجرمان و دوستانش او را به صادق شله صدا می زنند.

سرقت مسلحانه پس از آزادی

تحقیقات میدانی و در بازجویی ها مشخص شد که صادق شله پس از آزادی از زندان با یک خودروی پژو 405 نقره ای که روی آن یک پلاک سرقتی نصب کرده و با تشکیل یک باند اقدام به سرقت مسلحانه در آبادان و شهرهای اطراف کرده است.

ماموران در تجسس ها پی بردند که این متهم 5 ماه قبل با اسلحه به سراغ راننده کامیون که بار میوه داشته رفته و پس از زخمی کردن راننده اقدام به سرقت پول و گوشی موبایل کرده است.

صادق شله هفته گذشته نیز با تهدید اسلحه وینچستر اقدام به سرقت مسلحانه یک خودرو کرده بود.

بنا بر این گزارش، صادق که 3 بار به خاطر سرقت مسلحانه و 2 بار به خاطر سرقت به زندان رفته است پس از تحقیقات ابتدایی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 680305 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟