ناامنی های مسلحانه خوزستان به نقطه بحران رسید + فیلم
حجم ویدیو: 5.36M | مدت زمان ویدیو: 00:00:43

سهراب گیلانی نماینده مجلس گفت:  تیراندازی ، سرقت و رعب و وحشت در خوزستان مکررا و با سلاح جنگی اتفاق می‌افتد‌. وزیر کشور و فرمانده ناجا کنترل و برخورد جدی‌تری‌ اعمال کنید و به داد مردم برسید‌.

کمیسیون داخلی از ابزار نطارتی استفاده کند و موضوع را در تحقیق و تفحص مجلس قرار دهد.

ابراز نگرانی نماینده شوشتر از تعدد سرقت‌های مسلحانه در اهواز

سرقت های  مسلحانه با سلاح های جنگی صدای نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی را در آورد.

به گزارش رکنا، نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی  در جلسه علنی (سه شنبه) 31فروردین 1400در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: متاسفانه سرقت های توام با ایجاد رعب و وحشت و غالبا مسلحانه با تیر جنگی در خوزستان مکررا اتفاق می افتد.

 تقاضا می کنم که این موضوع را کنترل کنید و با سارقین برخورد جدی داشته باشید. از کمیسیون های تخصصی مجلس نیز می خواهم تا از ابزارهای نظارتی استفاده کند و موضوع را در تحقیق و تفحص مجلس پیگیری کند.

وی خطاب به استاندار خوزستان گفت: به فکر بازاری ها و تعطیلی مکرر بازار و قطع درامد این اقشار باشید. بازاری ها به علت شیوع ویروس کرونا و افزایش شیوع در خوزستان چند بار تعطیل و وضعیت اقتصادی شان به شدت تضعیف شده است.

گفتنی است روزانه ده ها تیراندازی با سلاح های جنگی یا شکاری دراستان خوزستان صورت می گیرد که این موضوع باعث نگرانی مردم خوزستان شده است.

لازم به ذکراست در زمان فرماندهی قبلی نیروی انتظامی استان خوزستان سردار حیدر عباس زاده ده ها هزار سلاح غیرمجاز جنگی و شکاری کشف و ضبط شد و در آن زمان تعداد زیادی از عاملین تیراندازیها نیز دستگیر شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 679926 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟