2 برادر تهرانی خانه پدری  را از وسط نصف کردند / محله دامپزشکی به هم ریخت

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، سر و صدای برادران سالخورده تهرانی، ناراحتی اهالی محله دامپزشکی تهران را به همراه داشته است. آن ها پس از مرگ پدر خود، سر ملک خانوادگی درگیری های متعددی داشتند.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

برادر های سالخورده تهرانی از لج و حرص یکدیگر حیاط خانه پدری خود را با چادر از وسط نصف کردند! تا همدیگر را کمتر ببینند، اختلاف اصلی آن ها سر سرویس بهداشتی وسط حیاط خانه کلنگی شان است، حتی این اختلاف باعث کدورت شدید بین همسران و فرزندان این 2 برادر شده است.

برادر بزرگتر خانواده اعتقاد دارد دستشویی باید به عنوان انباری استفاده شود اما برادر کوچکتر می خواهد از دستشویی به عنوان سرویس بهداشتی استفاده و خانه کلنگی را بازسازی کند. این اختلاف پس از چند سال ادامه داشت تا اینکه برادر کوچکتر 27 فروردین سال جاری لحظه ای که از خواب بیدار شد  متوجه خالی بودن دستشویی داخل حیاط می‌شود.

بار دیگر سر و صدای زیادی از نزاع 2 برادر، محله دامپزشکی را فرا گرفت، درگیری شدید برادران سالخورده با دخالت مردم ختم به خیر شد تا اینکه برادر کوچکتر نزد پلیس به دلیل تخریب اموال خود نزد پلیس شکایت  کرد تا این مسئله پس از چند سال توسط پلیس پیگیری شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 678518 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد نازی
آیا این خبر مفید بود؟