کشف جسد زن تهرانی که گم شده بود! / بازداشت پسر غریبه در پرونده معصومه!

پسر جوان در پرونده مرگ معمایی زن تهرانی دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، اوایل هفته گذشته مردی با حضور در دادسرای امور جنایی تهران از ناپدید شدن همسرش که زنی 43 ساله به نام معصومه بود خبر داد و تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس سهرابی از شعبه 9 دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.

گم شدن زن جوان در تهران

کارآگاهان در گام نخست شوهر معصومه را هدف تحقیق قرار دادند و مرد جوان عنوان کرد که به محل کار رفتم و وقتی بازگشتم همسرم در خانه نبود و هرچه به موبایلش زنگ زدم اطلاعی از او پیدا نکردم و خانواده اش نیز از او بی اطلاع بودند به همین خاطر به اداره پلیس مراجعه کردم و درخواست کمک کردم.

بدین ترتیب ماموران با در اختیار داشتن تصویر عکس معصومه در ابتدا به سراغ آلبوم جسدهای ناشناس که به تازگی پیدا شده بود رفتند و مشخص شد جسد معصومه هفته قبل در اطراف تهران پیدا شده است.

بازداشت پسر جوان در مرگ مرموز زن تهرانی

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات وارد عمل شدند و در گام نخست ماموران به محل زندگی معصومه و شوهرش رفتند و مشخص شد پسر جوانی چند باری در نزدیکی خانه معصومه و شوهرش دیده شده است.

در گام بعدی شماره تماس های معصومه مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد پسر جوانی به او تماس گرفته و بعد از آن دیگر خبری از معصومه نشده است که همین سرنخ ها کافی بود تا کارآگاهان پسر جوان را به عنوان تنها مظنون پرونده مرگ معمایی معصومه دستگیر کنند.

پسر جوان بعد از بازداشت ابتدا خود را بیگناه می دانست و وقتی در برابر مدارک پلیسی قرار گرفت گفت: من با معصومه هیچ ارتباطی نداشتم و آخرین بار همدیگر را در خیابان ملاقات کردیم که ناگهان حالش بد شد و فوت کرد که از ترس جسد او را به اطراف تهران برده و در بیابان ها رها کردم باور کنید نمی دانم چه اتفاقی افتاد و فکر کنم معصومه دچار ایست قلبی شده است.

بنا بر این گزارش، بازپرس سهرابی در این مرحله دستور داد تا جسد برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود و پسر جوان نیز برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 678415 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟