بسته اینترنتی ارزان قیمت 70 زن و مرد مشهدی را بدبخت کرد

 خرید بسته اینترنتی ارزان قیمت 70 زن و مرد در مشهد را به دردسر انداخت و  پلیس فتای خراسان رضوی یک باند کلاهبرداری و پولشویی را در مشهد متلاشی کرد.

به گزارش رکنا، آگهی فروش بسته‌های اینترنتی بلندمدت با هزینه‌ای پایین مرا به کانال تلگرامی مربوط کشاند و وسوسه شدم تا یکی از محصولات مجازی این کانال را برای خودم خریداری کنم.

بعد از ارسال درخواست به ادمین کانال لینک درگاه پرداخت برایم فرستاده شد. همه چیز شبیه درگاه بانکی بود و من نیز برای فعال‌سازی بسته اینترنتی انتخابی مراحل پرداخت آنلاین را انجام دادم.

بعد از درج اطلاعات بانکی و تکمیل صفحه مورد نظر کلید تأیید را زدم اما تراکنش ناموفق بود و چند مرتبه دیگر نیز مراحل خرید اینترنتی را تکرار کردم که باز هم موفق به انجام فرایند خرید و فعال‌سازی بسته اینترنتی نشدم.

هنوز زمانی نگذشته بود که مبالغی از حساب بانکی‌ام کسر شد و تا به خودم بیایم موجودی حسابم به 10 هزار تومان رسید. فردای آن روز به پلیس فتای مرکز استان خراسان رضوی مراجعه کردم و علیه افرادی که حسابم را خالی کرده بودند شکایت کردم. گرچه تحقیقات پرونده آغاز شده بود اما چه سود که سرمایه‌ام از دستم رفته بود.

در مرکز پلیس فتا چند مرد جوان دیگر را دیدم که حال و روز من را داشتند. آن‌ها هم شبیه به من فریب آگهی فروش بسته اینترنتی ارزان‌قیمت را خورده و مبالغی زیادی را از دست داده بودند..آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 مهدی قرآنی

کدخبر: 678236 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟