بازداشت زن بی آبرو در یک بیمارستان تهران

سرهنگ محمدقاسم طرهانی، سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: در پی گزارش‌های دریافتی مبنی بر سرقت گوشی و لوازم پزشکی از ایستگاه‌های پرستاری در بیمارستان‌های حوزه استحفاظی کلانتری ۱۴۸ انقلاب اسلامی، بررسی موضوع در دستور کار مأموران این کلانتری قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: در بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته از بیمارستان‌های مذکور، متهم این پرونده‌ها شناسایی و بازداشت شد.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: این متهم خانم، در زمانی که پرستار یا بیمار حواس‌جمع نبود اقدام به سرقت گوشی پرستار، بیمار و لوازم پزشکی می‌کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم این پرونده که زنی معتاد به مصرف مواد مخدر بود، گفت: متهم معترف شد، پس از ورود به بیمارستان، بر بالین بیمارانی که بیهوش بودند حاضر شده و تلفن‌همراه آنها را سرقت می‌کردم همچنین زمانی که پرستاران حواسشان جمع نبود، لوازم پزشکی مانند دستگاه فشارخون، زنگ خطر و تلفن‌همراه را به سرقت می‌بردم و درآمد حاصل از فروش اموال مسروقه را صرف خرید مواد مخدر می‌کردم.

سرهنگ طرهانی خاطر نشان کرد: کشف جزئیات پرونده در دستور کار مأموران کلانتری ۱۴۸ انقلاب قرار دارد و متهم برای اخذ دستور قضائی روانه دادسرا شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 677905 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟