بازداشت 5 دزد کابل های برق در پارس آباد

حسین بهمنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم کابل در سطح شهرستان پارس‌آباد،موضوع با حساسیت ویژه و با هدف کشف این سرقت‌ها و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور ‌کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان پارس‌آباد با گشت‌زنی‌های نامحسوس و محسوس و انجام یکسری اقدامات فنی، ۵ سارق حرفه‌ای سیم کابل‌ها را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

ارزش ریالی ۱/۵ میلیاردی کابل‌های برق سرقتی

فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: سارقان پس از دستگیری به ۳۲ فقره سرقت سیم برق به ارزش ریالی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

بهمنی با اشاره به این‌که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند، بیان کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد مشکوک مراتب را از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

وی گفت: امنیت محصول مشترک پلیس و مردم بوده و پیشگیری از جرم و ارتقای امنیت اجتماعی، نیازمند مشارکت همگانی است که در این زمینه همکاری مردم با پلیس برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار اهمیت ویژه‌ای دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 677858 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟