مربی باشگاه بیلیارد دزد لاکچری بود + فیلم گفتگو با متهم
حجم ویدیو: 16.18M | مدت زمان ویدیو: 00:02:29

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

مربی بیلیارد به بهانه شاگرد خصوصی دست به سرقت از باشگاه ها می زد.

به گزارش اختصاصی خبرنگار حوادث رکنا، سرهنگ رضا قاسمی رییس کلانتری 138 جنت آباد به رکنا گفت: چندی قبل پرونده های مبنی بر سرقت از باشگاه های بیلیارد در غرب تهران به کلانتری ارجاع شد که تیم ویژه ای از ماموران برای دستگیری سارقان تشکیل و تحقیقات را آغاز کردند.

وی افزود: ماموران در تحقیقات میدانی پی بردند که پسر جوانی که مربی بیلیارد است با جلب اعتماد صاحبان باشگاه های بیلیارد اقدام به سرقت از لوازم باشگاه های بیلیارد می کنند.

سرهنگ قاسمی ادامه داد: تیم پلیسی با به دست آمدن سرنخ های پلیسی موفق به شناسایی سارق حرفه ای شدند و عصر یکشنبه 22 فروردین 1400 ماموران سارق باشگاه های بیلیارد را در خیابان جنت آباد شمالی دستگیر کردند.

این مقام پلیسی عنوان کرد: متهم پس از دستگیری به سرقت ها اعتراف و مشخص شد و ارزش آخرین سرقت 400 میلیون تومان اعلام شده است.

سرقت مربی بیلیارد در غرب تهران

متهم که 33 سال دارد می گوید یک بار دزدی باعث شد تا مزه آن زیر زبان برود و در ادامه دست به سرقت های سریالی از باشگاه های بیلیارد زدم.

سابقه داری؟

نه.

چطور دست به سرقت زدی؟

به عنوان مربی بیلیارد اعتماد صاحبان باشگاه ها را جلب می کردم و دست به سرقت می زدم.

چطور وسایل را از باشگاه خارج می کردی ؟

به صاحبان باشگاه می گفتم که شاگرد خصوصی دارم و آنها با توجه به اعتمادی که به من دارند کلید را به من می دادند و من هم با 4 مالخر وارد باشگاه می شدیم و وسایل باشگاه بیلیارد را به سرقت می بردیم.

برای آموزش از شاگردان چقدر پول می گرفتی؟

بین 6 تا 10 میلیون تومان برای آموزش دو هفته ای پول می گرفتم.

با این درآمد خوب چرا دزدی ؟

یکبار این کار را کردم مزه اش زیر زبانم رفتم و دوستانم بیشتر باعث شدند تا دست به این کار بزنم.

حرف آخر؟

خلاف نکنید، چون جز اسیری و بی آبرویی هیچی ندارد.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس تهران قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 677342 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟