بازداشت قاتل خشن که همزمان 2 مرد مینابی را کشته بود

2 مرد میانسال در میناب به قتل رسیدند قاتل انتقام جو دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب از دستگیری یکی از عاملین قتل دو مرد میانسال در یک عملیات پیچیده پلیسی دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس قاسمی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز پیام مبنی بر وقوع قتل 2 نفر میانسال در یکی از نقاط شهرستان میناب، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

بازداشت قاتل فرای در میناب

وی افزود: با حضور ماموران در صحنه و پس از بررسی و تحقیقات اولیه مشخص شد 2 مرد میانسال با انگیزه انتقام جویی توسط دو مرد مسلح به قتل رسیده اند که با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی مامورأن پلیس امنیت عمومی شهرستان مخفیگاه احدی از عاملین قتل مسلحانه دو مرد میانسال مینابی در یکی از روستاهای این شهرستان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی میناب اذعان کرد : مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل چند اکیپ به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و جهت انجام ادامه تحقیقات آن را به پلیس آگاهی تحویل دادند.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از اعتراف به بزه انتسابی پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل و با صدور قرار روانه زندان شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 674473 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟