علت مرگ آزاده نامداری و نتایج تحقیقات تا صبح امروز! + گفتگوی اختصاصی
حجم ویدیو: 2.63M | مدت زمان ویدیو: 00:00:26

مرگ آزاده نامداری در در برج معروف خیابان ایران زمین شهرک غرب تهران در حالی رقم خورد که با وجود گذشت ساعت ها اما و اگر های زیادی دارد چرا که دقیقا نمی توان حدس زد علت مرگ چیست؟! اما اتفاقی که قطعی اعلام شده است اینکه آزاده نامداری به قتل نرسیده است و گزینه قتل آزاده نامداری که می توانست حواشی و شاخه های بسیاری را پیش روی بازپرس ویژه قتل تهران و مامواران اداره 10 پلیس آگاهی تهران بگذارد دیگر مطرح نیست!

مادر آزاده نامداری در تلخ ترین صحنه عمرش!

به گزارش رکنا؛ آزاده نامداری یک سلبریتی به حساب می آمد و بی شک هر نوع حادثه برای او از تصادف گرفته تا حتی بچه دار شدن برای عموم مردم در هر طبقه فکری و فرهنگی مهم بود و قابل پیگیری ! به گونه ای که از اولین دقایق انتشار این خبر در رکنا شاهد تماس هایی از هر قشری چه سلبریتی های سینمایی و چه اساتید روزنامه نگاری حتی قضات بازنشسته و ماموران پلیس در دیگر استان ها با خبرنگاران رکنا بودیم و همین نشان می دهد که با مرگ یک زن بی نام و نشان تفاوت بسیاری داشته است از این رو رکنا همزمان با پیگیری های معمول از منابع رسمی خبرنگاران خود به نام های آزاده مختاری و فاطمه شیخ علیزاده را به برج ایران زمین اعزام کرد تا از نزدیک بتوانند به دور از شایعه های مجازی و نقل و قول های بی اساس بتوانند گزارش مستندی تهیه کنند. 

در لحظات اولیه حضور پلیس در خانه آزاده نامداری جسد در پذیرایی دیده شد و تحقیقات نشان داد مادر آزاده نامداری با توجه به تماس های بی جواب تلفن دخترش با نگرانی خود را به درخانه آزاده نامداری رسانده است و چون کلید نداشت با استفاده از چاقو که البته برخی در فضای مجازی عنوان داشتند با کارت بانکی در را بازکرده و جسد دخترش را دیده است.

سجاد عابدی در زمان مرگ آزاده نامداری کجا بود؟!

در همین بررسی ها مشخص شد آزاده نامداری در خانه تنها بوده است و اثری از سجاد عابدی شوهرش و دخترکوچولویش نیست که ماموران تجسس کلانتری شهرک غرب از مادر آزاده نامداری شنیدند سجاد عابدی به همراه دختر خردسالشان 2 روز پیش به چالوس رفته اند و ازاده نامداری بخاطر مشغله کاری در این سفر همراه آنها نبوده است.

البته نزدیکان این خانواده عنوان داشته اند شوهر آزاده نامداری بخاطر بیماری مادربزرگش به شمال رفته است که مورد تایید رکنا نیست اما در اصل ماجرا تغییری ایجاد نمی کند چرا که در زمان مرگ آزاده نامداری او تنها بود.

ساعت مرگ آزاده نامداری قبل از کشف؟!

ماموران اورژانس در صحنه مرگ آزاده نامداری عنوان می کنند با توجه به جمود یا همان خشکی جسد آزاده نامداری از زمان مرگ او بیش از 12 ساعت گذشته است و با توجه به اینکه تشخیص علت مرگ در اختیار پزشکی قانونی بوده است ماجرای مرگ ابهام آمیز آزاده نامداری همزمان به بازپرس صادقی کشیک قتل تهران در هفتمین روز عید قاضی شهریاری دادستان جنایی تهران اداره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران پزشکی قانونی و تشخیص هویت مخابره می شود و با ترک صحنه توسط اورژانس تهران تیم های تخصصی دست به کار می شوند.

شایعات عجیب و غریب درباره علت مرگ آزاده نامداری!

همزمان با انتشار مرگ آزاده نامداری شایعات بسیاری نیز در فضای مجازی منتشر می شود از اینکه آزاده نامداری کرونا داشته تا اینکه او توسط حیوانات خاص مانند سوسمار شوهرش که در خانه نگه می داشت کشته شده است که همه این شایعات با پیگیری های رکنا و انتشار خبر لحظه به لحظه تکذیب شد و مردم در جریان واقعیت ماجرا قرار گرفتند.

اولین فرضیه خودکشی آزاده نامداری! 

اما از همان لحظه نخست پیگیری ماجرای مرگ آزاده نامداری تیم های تحقیق اولیه در صحنه حادثه مرگ را مشکوک به خودکشی دانستند که بلافاصله با عنوان خودکشی قویترین فرضیه در مرگ آزاده نامداری در رکنا منتشر شد اما خیلی زود منابع رسمی به رکنا اعلام کردند خودکشی آزاده نامداری کمرنگ شده است و فرضیات دیگری مطرح است که می شد با این نظریه حدس و گمان زد که مرگ آزاده نامداری یا یک حادثه ناخواسته! یا مرگ معمولی مانند ایست قلبی ناگهانی! یا اوردوز ! یا مسمومیت غذایی و دارویی حتی برق گرفتگی و در نهایت قتل بوده است! که خبرنگاران رکنا سعی کردند در محل حادثه با بازپرس صادقی گفتگویی برای شفاف سازی انجام دهند که متاسفانه نشد و احتمالات لحظه به لحظه منتشر شد تا از شایعات پیرامونی جلوگیری به عمل آید.

بازگشت سجاد عابدی به تهران!

جسد آزاده نامداری برای اقدامات معمول هر جسد دیگر برای آزمایشات سم شناسی و آسیب شناسی  به پزشکی قانونی تهران واقع در کهریزک انتقال داده شد تا بعد از کالبد شکافی و نمونه گیری ابتدا نظریه سم شناسی تا یک هفته دیگر و آسیب شناسی حداقل تا 6 ماه دیگر اعلام شود و این درحالی بود که نزدیکان به شوهر آزاده نامداری عنوان کردندایشان در مسیر تهران است و ابتدا به او گفته اند آزاده نامداری در بیمارستان بستری است که حتما در مسیر در جریان مرگ همسرش قرار گرفته بود.

پشت پرده بارداری آزاده نامداری!

اما مهمترین خبری که فرضیه خودکشی را در همان دقایق اولیه کمرنگ کرده بود خبر بارداری 8 ماهه آزاده نامداری و جنسیت پسر بچه اش بود که یکی از سلبریتی های نزدیک به ایشان در تماس با رکنا عنوان کرد و دقایقی بعد از ناحیه سینماگر دیگر مورد تایید قرار گرفت و این درحالی بود که آزاده نامداری در اینستاگرام خود ماجرای بارداری اش را تکذیب کرده بود اما خیلی ها تصور می کردند او پنهان کاری داشته است و 2 سینماگر نزدیک به آزاده نامداری تاکید به بارداری داشتند و همین کافی بود تصور شود آزاده نامداری نمی توانسته خودکشی کرده باشد از سوی دیگر طبق تحقیقات خبرنگار رکنا هیچ یادداشتی مبنی بر علت خودکشی در خانه آزاده نامداری به دست نیامد.

درگیری خانواده آزاده نامداری با خبرنگاران رکنا

همزمان با انتشار لحظه به لحظه داشته های اطلاعاتی از مرگ آزاده نامداری تماس ها با بازپرس پرونده بخاطر تحقیقات میدانی ایشان به نتیجه نرسید و این درحالی بود که خبرنگاران اعزامی رکنا به محل حادثه و جلوی درخانه آزاده نامداری مورد بی مهری خانواده آزاده نامداری بویژه مردی که گفته می شود عموی آزاده نامداری بود قرار گرفتند و حتی کار به ضرب و شتم خانم خبرنگار رکنا کشید!

گفتگوی اختصاصی با بازپرس پرونده مرگ آزاده نامداری!

بالاخره در آخرین دقایق شب گذشته سردبیر رکنا در تماس با بازپرس صادقی چند سوال کوتاه پرسید .بازپرس پرونده درباره قتل آزاده نامداری آن را مردود و منتفی دانست و تاکید کرد که هیچ قتلی رخ نداده است! درباره باردار بودن آزاده نامداری در زمان مرگ آن را هم مردود دانسته و گفتند که مرحومه باردار نبودند به هیچ عنوان! سپس درباره علت مرگ اعلام داشتند مرگ آزاده نامداری معمولی است! و وقتی سوال شد ایشان ایست قلبی داشتند یا مسمومیت یا اوردوز، اعلام کردند اوردوز اصلا نبوده است و دومورد دیگرباید بررسی پزشکی شود و وقتی از خودکشی سوال شد بازپرس صادقی عنوان داشتند برای مشخص شدن خودکشی به پزشکی قانونی ماموریت داده ایم با علت یابی اظهارنظر کنند.

از قتل آزاده نامداری تا خودکشی و مرگ معمولی!

همین پرسش و پاسخ های کوتاه به ویژه در جواب های قاطعانه بازپرس پرونده درباره قتل و اوردوز آزاده نامداری که آنها را منتفی دانست اما درباره خودکشی و چگونگی مرگ معمولی آزاده نامداری تصمیم گیری را منوط به نظریه پزشکی قانونی دانست می توان چند نتیجه قطعی گرفت.

اول اینکه روی جسد هیچ آثاری از ضرب و شتم کبودی خونریزی حتی ناشی از حادثه از جمله زمین خوردن ناگهانی و .... وجود نداشته است که انگیزه قتل مورد بحث باشد دوم اینکه آثاری از علایم خاص اوردوز هم وجود نداشته است اما سردوراهی بودن تیم جنایی درباره خودکشی آزاده نامداری به این دلایل بر می گردد که صحنه مرگ آزاده نامداری با صحنه خودکشی و آثاری که در بیشتر خودکشی ها به دست می آید متفاوت است به عنوان مثال برجای گذاشتن یادداشتی یا آثاری از قرص های مورد استفاده در خودکشی نبود علایم خودکشی با قرص برنج که بدترین علایم را به همراه دارد- آمار خودکشی ها نشان میدهد مردان ایرانی بیش از زنان با قرص برنج خودکشی کرده اند- و مهمتر عدم وجود تماسی توسط آزاده نامداری با دوستان نزدیکش و اعلام تصمیم سخت خودکشی ! البته تیم جنایی بویژه بازپرس صادقی باز این دلایل را علل قطعی منتفی دانستن بحث خودکشی آزاده نامداری نمی دانند چرا که چه بسیار خودکشی هایی که بدون هرگونه اشاره و در سکوت و بدون برجای گذاشتن یادداشتی رخ داده است و این به روحیه خودکش ها بر می گردد. از این رو تنها راه مشخص شدن علت مرگ آزاده نامداری نظریه پزشکی قانونی است که باید منتطر آن ماند و تنها قطعیت در این تحقیقات منتفی شدن قتل آزاده نامداری است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 673001 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهدی ابراهیمی
آیا این خبر مفید بود؟