زن و شوهر کرمانی نزد هم بی آبرو بودند!

به گزارش رکنا، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: مرد و زنی که در قالب نظافت منزل، طلاجات یک زوج سالخورده را سرقت کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ یدالله حسن‌پور، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: به دنبال اعلام وقوع ضرب و جرح یک زوج سالخورده و سرقت طلاجات آن‌ها از منزلشان در شهر کرمان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در این رابطه در پی بررسی‌های اولیه و تحقیقات بعدی ماموران پلیس آگاهی مشخص شد، خانمی که چندی پیش برای نظافت به منزل این زوج سالخورده آمده است، پس از اینکه از تمکن مالی این زوج اطلاع می‌یابد، نقشه سرقت از آنان را طراحی و با کمک دوستان خود با ورود به منزل و ضرب و جرح این زوج سالخورده، نقشه خود را اجرا می‌کند.

سرهنگ حسن پور افزود: در این رابطه با انجام اقدامات پلیسی، این مرد و زن سارق شناسایی و طی ۲ عملیات جداگانه دستگیر و به جرم خود معترف شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه در ادامه بر اساس بازسازی صحنه سرقت، اموال مسروقه تحویل این زوج سالخورده شد، از همشهریان خواست: برای انجام امور خدماتی و نظافت منزل و دیگر اماکن خصوصی از نیرو‌های خدماتی و شرکت‌های معتبرِ موجود استفاده کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 672897 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟