2 جوان دست و پای  یک مرد را جلوی چشمان زنش بستند / سوم عید درآبادان رخ داد

به گزارش خبرنگار رکنا از آبادان ، سرقت های به عنف طلاجات  از خانه آبادانی ها همچنان ادامه دارد و به سرقت های سریالی تبدیل شده است.

درپی اعلام به مرکز پلیس110 آبادان ساعت 5 عصر روز سه شنبه سومین روز عید - دیروز - مبنی بر وقوع یک فقره سرقت به عنف طلاجات از منازل در منطقه ایستگاه 11کوی قدس آبادان بلافاصله مأمورین کلانتری11ولیعصر به محل اعزام شدند.

زن صاحب خانه به مأموران مراجعه کرد و گفت: به دلیل ابتلا شدن خودش و همسرش به کرونا درقرنطینه خانگی به سر می بردند که ساعت 4 و نیم عصر در منزلشان به صدا در آمد وهمسرش در خانه را باز کرد.

وی ادامه داد : 2 نفر که ماسک به صورت داشتند وارد منزلمان شدند. دست همسر من را با چسب بستند وبا تهدید باسیم چین اقدام به بریدن النگوهایم کردند.  زن جوان گفت سارقان گوشوارها ومقداری پول نقد نیز از ما به سرقت برده و از خانه بدون اینکه آسیبی به ما وارد کنند خارج شدند و باموتورسیکلت از منطقه خارج شدند.

سرقت های سریالی در آبادان ادامه دارد

گفتنی است درسال گذشته چندین سرقت طلاجات ورود به عنف از منازل شهروندان آبادانی و خرمشهری داشته ایم که اغلب آن سرقتها بصورت مسلحانه ومشابه بوده که پلیس آبادان این سارقین را دستگیر کرده بود.

لازم به ذکراست زن جوان ابتدا مدعی این شده بود که سارقین سلاح گرم بهمراه داشتند اما یک منبع آگاه اظهار داشته دربازبینی دوربینها مداربسته در محل سلاحی بهمراه سارقین نبوده وتلاش برای شناسایی ودستگیری سارقین دردستور کار پلیس آبادان قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 672532 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟