قتل 2 نفر در نزاع دسته جمعی / در کهگیلویه وبویراحمد رخ داد

با دستگیری 13 نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی در باشت  2 نفر از متهمان دستگیر شده به 2 فقره قتل اعتراف کردند.

به گزارش رکنا، سردار کیقباد مصطفایی فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه بین دو طایفه بر سر اختلاف ملکی در یکی از روستاهای شهرستان باشت ۲ نفر کشته و ۱۲ نفر مجروح شده بودند که موضوع با هماهنگی مراجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و اطلاعات و امنیت عمومی استان و شهرستان باشت قرار گرفت.

مصطفایی افزود: ماموران پس انجام تحقیقات پلیسی گسترده و با تلاش شبانه روزی ۱۳ نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی را شناسایی و طی چندین عملیات غافلگیرانه و ضربتی آنان را دستگیر کردند.

او با بیان این که در نزاع دسته جمعی سه قبضه سلاح گرم کشف و ضبط شد تصریح کرد: ۲ نفر از متهمان دستگیر شده به ۲ فقره قتل عمد به وقوع پیوسته بر سر اختلاف ملکی در بهمن ماه امسال اعتراف کرده اند.

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در باشت

فرمانده انتظامی استان گفت: متهمان پس از بازجویی،تشکیل پرونده و بازسازی صحنه جرم با حضور دادستان و قاضی پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شده اند.

او بیان کرد: پلیس با همکاری دستگاه قضایی با کسانی که امنیت مردم را به مخاطره بیندازند، به صورت قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد.

این نزاع دسته جمعی در روستای تلخاب بیدک از توابع شهرستان باشت در کهگیلویه و بویراحمد در ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه عصر روز جمعه دهم بهمن رخ داده بود.

روستای تلخاب سفلی بیدک، از توابع شهرستان باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

این روستای ۲۵۰ نفری در دهستان کوهمره خامی قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 670658 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟