سرقت مسلحانه طلافروشی در سراوان

 2 سارق مسلح طلافروشی سراوان دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سردار احمد طاهری در زاهدان اظهار داشت: یازدهم دیماه سال قبل ، 2 سارق مسلح با2 قبضه سلاح کلاش و با سر و صورتی پوشیده به وسیله یک دستگاه خودروی پژو پارس با پلاک مسروقه اقدام به سرقت 400 گرم طلا از یک طلافروشی در خیابان امام خمینی (ره) شهر سراوان کرده و به سرعت از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به حساسیت موضوع، تیمی ویژه متشکل از کارآگاهان خبره اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان و شهرستان سراوان، تلاش گسترده ای را برای شناسایی و دستگیری سارقان مسلح آغاز کردند.

دستگیری سارقان مسلح طلا فروشی در سراوان

وی تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل 2 سارقی که به صورت مسلحانه اقدام به سرقت یک دستگاه خودروی پژو پارس در شهرستان نیکشهر کرده بودند با تلاش مأموران انتظامی آن شهرستان دستگیر شدند.

سردار طاهری بیان داشت: با توجه به شیوه و شگرد متهمان دستگیر شده و اطلاعاتی که از سارقان مسلح طلا فروشی در دست بود، مشخص شد این افراد همان سارقان طلا فروشی شهرستان سراوان هستند. متهمان دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان سراوان و رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف کردند.

وی در ادامه افزود: متهمان که در مسیر " خاش –سراوان " در امر قاچاق سوخت فعالیت داشتند، چند روز قبل از سرقت، با حضور در محل طلا فروشی و بررسی دقیق محل، نقشه سرقت را کشیده و در یک موقعیت مناسب با سرقت یک جفت پلاک و نصب آن بر روی خودروی پژو پارس خود، اقدام به سرقت مسلحانه طلا فروشی مذکور کرده بودند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف 2 قبضه سلاح کلاش و 120 فشنگ جنگی در بازرسی از مخفیگاه سارقان در یکی از روستاهای شهرستان " خاش" بیان داشت: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد که سارقان طلاجات مسروقه را به یک مالخر ساکن در شهرستان خاش فروخته اند که در عملیات ضربتی پلیس، این مالخر نیز دستگیر شد.

وی با تاکید بر اقدامات هوشمندانه و مقتدرانه پلیس در کشف جرائم، خاطر نشان کرد: سلب آسایش و امنیت شهروندان، خط قرمز پلیس است و همکاران من بدون چشم‌پوشی با تمامی افرادی که به هر نحو، زمینه ناامنی روانی و اجتماعی را فراهم کنند مقتدرانه برخورد خواهند کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 670614 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟