بازداشت 162 گنده لات تهرانی برای امنیت عید / مزاحمان نوامیس در زندان!
حجم ویدیو: 53.32M | مدت زمان ویدیو: 00:08:26

به گزارش گروه حوادث رکنا،سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران،با تبریک ایام شعبانیه و تبریک پیشاپیش سال نو گفت:«در روزهای پایانی سال دو طرح عملیاتی پلیس اطلاعات امنیت که نهمین طرح برخورد با اراذل اوباش است و دهمین طرح ظفر که طرح برخورد با قاچاقچیان ،خرده فروشان،مواد مخدر و معتادان متجاهر است به اجرا در آمد که این دو طرح می تواند در خصوص چهارشنبه آخر سال نقش مهم و تاثیر گذاری داشته باشد.»

سردار رحیمی افزود:«در این طرح 103 مرکز در خصوص شرارت و مزاحمت های نوامیس شناسایی که با تشکیل این 103 پرونده،تعداد 162 نفر از اوباش،مزاحمین نوامیس و گردانندگان قمارخانه ها دستگیر شدند.»

سردار رحیمی اضافه کرد: ۱۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری، بیش از دو هزار فشنگ، ۲۶ سلاح سرد و دو تن و ۳۵۵ کیلوگرم اکلیل و سرنج که برای چهارشنبه آخر سال تهیه شده بود، کشف شده است.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: ۲۵ پاتوق که مرکز حضور اراذل و اوباش بود پلمب و همچنین ۸۵ صفحه در فضا مجازی بسته شد.

وی درباره طرح ظفر عنوان کرد: در این طرح، ۴۰۶ حکم به مرحله اجرا درآمد و ۷۹۲ نفر که توزیع‌کننده و خرده‌فروش مواد مخدر بودند، دستگیر شدند و حدود دو تن مواد مخدر کشف شد.

سردار رحیمی افزود: در این طرح ۶۱۰ کیلوگرم مواد مخدر روانگردان کشف شد؛ همچنین سه باند توزیع‌کننده مواد مخدر متلاشی و ۳۶ قاچاقچی عمده مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین دستگیری و تحویل 3 هزار معتاد متجاهر به مراکز بازپروری را از نتایج اجرای این مرحله از طرح ظفر برشمرد.

وی با بیان اینکه ۳۹ خودرو و موتورسیکلت از قاچاقچیان مواد مخدر کشف و ضبط شده است، عنوان کرد: چهار باب منزل هم که مراکز عمده فروش مواد مخدر بودند، پلمب شدند؛ همچنین ۴۶ صفحه مجازی رصد و بسته و پنج نفر در این‌خصوص دستگیر شدند.

سردار رحیمی با هشدار به کسانی که در چهارشنبه آخر سال از مواد منفجره و غیرمجاز استفاده و ایجاد مزاحمت می‌کنند، تأکید کرد: پلیس با این اشخاص، شدیدترین برخورد‌ها را خواهد داشت.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود سرباز راهوری که اجازه ورود نماینده مجلس به خط ویژه را نداد در قسمت خشکشویی ناجا به‌کارگیری شده است، گفت: این سرباز در حوزه عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی است و در این قسمت فعالیت می‌کند و چنین موضوعی صحت ندارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره آخرین جزئیات این پرونده اظهار داشت: پرونده مسیر قانونی خود را طی می‌کند و فیلم تخلف برای مجلس ارسال شده است.

سردار رحیمی در خصوص برنامه‌های پلیس برای سال ۱۴۰۰ گفت: طرح نوروزی پلیس از ۲۸ اسفند شروع می‌شود و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه در ایام نوروز ۱۹۰ ایستگاه نوروزی در سطح شهر تهران آماده ارائه خدمات به مردم هستند، عنوان کرد: ۲۰ هزار نیرو در قالب گشت‌های خودرویی، پیاده و موتوری به مردم خدمات‌رسانی خواهند کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 670567 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟