بازداشت سارق ویلاهای کرمان که مخفیگاهش در چاه بود

مخفیگاه سارق حرفه ای ویلاهای کرمان چاه بود که در آن مخفی می شد و پلیس با هوشیاری او را پیدا کرد و به دام انداخت.

به گزارش رکنا، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یک سارق ویلا و منازل مسکونی که یک چاه را به عنوان مخفیگاه انتخاب کرده بود خبر داد و گفت: با دستگیری این سارق ۲۰ فقره سرقت کشف شد.

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ویلا و منازل مسکونی در دهستان کوهپایه، ماموران پاسگاه ده لولو فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با انجام یک سری کاراطلاعاتی موفق شدند سرنخی از سارق و مخفیگاه او به دست آورند.

سارق ویلاهای کرمان دستگیر شد

او افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی مرجع قضائی به محل شناسائی شده که یک زمین زراعی بود، اعزام شدند و با هوشیاری و جست و جوی دقیق محل موفق شدند، سارق را که درون یک چاه مخفی شده بود، دستگیر کنند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان افزود:متهم دستگیر شده که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود، در مواجهه با مستندات قانونی پلیس لب به اعتراف گشود و به سرقت از ۲۰ ویلا و منزل مسکونی در دهستان کوهپایه معترف شد.

سرهنگ پورامینایی در خاتمه با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی افزود: ویلا و خانه باغ‌ها به دلیل خالی از سکنه بودن در اکثر مواقع باعث ایجاد وسوسه سرقت می‌شوند که می‌طلبد شهروندان گرامی با نصب تجهیزات بازدارنده مانند دوربین‌های نظارتی، دزدگیر و همچنین استفاده از سامانه مها فرصت ارتکاب جرم را از بین ببرند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 670208 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟