مامور آب خشن در تهران

سرهنگ جلیل موقوفه‌ئی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: مدتی قبل گزارشی در مورد سرقت به عنف از یک خانه به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد که درپی آن تیمی از ماموران کلانتری خلیج در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

به گزارش رکنا، وی با اشاره به نتایج بررسی‌های صورت گرفته، افزود: بررسی‌ها حاکی از آن داشت که فردی تحت عنوان مامور آب به در خانه‌ای مراجعه کرده، اما به محض ورود به خانه همدستانش نیز وارد شده و به داخل خانه حمله کرده‌ و پس از بستن دست و پای پیرزن صاحبخانه و فرزندانش، حدود نیم کیلو طلا و چندین میلیون تومان وجه نقد را از خانه وی سرقت کرده و متواری شده‌اند.

موقوفه‌ ئی با بیان اینکه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری این افراد در دستورکار قرار گرفت، اظهار داشت: ماموران کلانتری خلیج با استفاده از شواهد و شیوه‌های پلیسی اقدام به یافتن سرنخ‌ از عاملان این سرقت ها کرده و موفق به شناسایی مخفیگاه آنان شدند. رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اخذ مجوز از مقام قضائی برای دستگیری این افراد، ادامه داد: ماموران با حضور در مخفیگاه آنان، طی عملیات‌های جداگانه چهار عضو این باند را دستگیر کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: این افراد اعتراف کردند که از حدود یک ماه پیش با اطلاع از وجود طلا و پول نقد در خانه پیرزن، نقشه سرقت را کشیده و به دنبال اجرای آن در فرصتی مناسب بودند، این افراد با معرفی خود به عنوان مامور آب وارد خانه شده و در ادامه با تهدید افراد حاضر در خانه و بستن دست و پای آنان اقدام به سرقت کرده و متواری شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه برای هر چهار متهم پرونده‌ جداگانه‌ای تشکیل شد، اظهار داشت: این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم و کشف دیگر جرائم احتمالی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

موقوفه‌ ئی با تاکید بر اینکه شهروندان باید هنگام باز کردن درب خانه به روی افرادی که خود را مامور آب، گاز، برق و ... معرفی می‌کنند هوشیار باشند، گفت: لازم است برای بازکردن درب، حتما کارت شناسایی معتبر و هولوگرام دار آنان را رویت کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 670051 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟