شکارچیان خیابانی این بار زن خرم آبادی را هدف گرفتند / 2 مرد غریبه کتک خوردند

اراذل و اوباش به آمران به معروف در خرم‌آباد که از یک زن دفاع کرده بودند حمله ور شدند.

به گزارش رکنا، عصر امروز دو مرد جوان که از یک خانم در برابر تعرض چند فرد اراذل و اوباش دفاع کرده‌ بودند مورد حمله قرار گرفته و زخمی شدند.

 عصر امروز دو مرد جوان که در خیابان ۶۰ متری این شهر از یک خانم در برابر تعرض چند فرد اراذل و اوباش دفاع کرده‌ بودند مورد حمله قرار گرفتند.

گزارش میدانی خبرنگار حاکی از آن است که حوالی عصر امروز یک خانم مورد تعرض چند فرد قرار گرفته تلاش می‌کند از دست آنها فرار کند و برای در امان ماندن از تعرض اراذل و اوباش به داخل یک مغازه می‌رود.

چند تن از افراد حاضر در محل نیز با دیدن این صحنه به دفاع برخاسته و اجازه تعرض به این خانم را نمی‌دهد.

نهایتا پس از مشاجره و درگیری کوچکی که ایجاد می‌شود اراذل و اوباش دست از تعرض به آن خانم بر می‌دارند و از محل متواری می‌شوند اما پس از دقایقی با کمک چند نفر دیگر به محل برگشته و با آن دو مرد جوانی که اجازه تعرض به آنها را نداده و در راستای امر به معروف و نهی از منکر در مقابلشان ایستاده بودند درگیر می‌شوند و آنها را مجروح می‌کنند.

بازداشت شکارچیان زنان خرم آباد

یکی از این افراد مجروح شده  گفت: من این افراد را نمی‌شناختم و مشکلی با کسی نداشتم اما وقتی دیدم در حال ایجاد مزاحمت به یک خانم هستند و آن خانم به ما پناه آورده در مقابل تعرض آنها ایستادگی کردم.

وی که از ناحیه سر مجروح شده بود، افزود: تنها هدف من از این کار کمک به آن خانم و انجام امر به معروف و نهی از منکر بود.

شایان ذکر است ماموران انتظامی نیز بلافاصله در محل حاضر شده و عملیات شناسایی و دستگیر این اراذل و اوباش را دستور کار قرار دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 668055 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟